
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ
					
| Döküman/Dosya metrik-uzay-harf-notu12397.xlsx | 
| Döküman/Dosya analiz-dersi-harf-notu12377.pdf | 
| Sevgili Öğrencilerim, Neredeyse her dersimizde kümeler hakkında konuşuyoruz ve kümelerde yaşanan paradokslara değiniyoruz. Kümelerde yaşanmış paradokslar hakkında bir belge yüklüyorum, ilgilenenler okuyabilir. Özellkle Russel paradosunu okumanızı tavsiye ederim. | 
| Döküman/Dosya kume-paradokslari12341.pdf | 
| Döküman/Dosya analiz-vize-pdf12341.pdf | 
| Döküman/Dosya cebir_vize12341.xls | 
| 1 | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI İLKOKUL UYGULAMALARI 
Bölüm Adı: OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARININ KAPSAMI VE ÖNEMI | 
|---|---|
| 2 | IPCEDU20 
Bölüm Adı: İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞINTI VE FONKSİYONLAR KONUSUNDA ZORLUK YAŞADIKLARI KAVRAMLAR VE NEDENLERİNE DAİR GÜNLÜKLERİNE YANSIYANLAR | 
| 1 | Optimal Parameter Identification in Soft Set Frameworks: A Decision Support Model 
 ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,DEMİRTAŞ NAİME,DALKILIÇ ORHAN 
  | 
|---|---|
| 2 | Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Cebir Öğrenme Alanı Değerlendirme Sorularının Cebirsel Düşünme Düzeyleri 
 ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,BOZKURT ALİ,DÖĞER BERFİN 
  | 
| 3 | Liselere Giriş Sınavı Matematik Soruları ile 8. Sınıf Matematik Ders Kitapları Ünite Değerlendirme Sorularının Bilişsel Düzeylerinin Karşılaştırılması 
 BOZKURT ALİ, Etyemez Enes 
  | 
| 4 | 70Investigation of Classroom Practices ofMiddle School Mathematics Teachers in the Context ofGeometric Reasoning Processes 
 ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, BOZKURT ALİ, TUTAN SİBEL 
  | 
| 5 | Fuzzy Bipolar Soft Topological Spaces 
 ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, ÖZTÜRK TAHA YASİN 
  | 
| 6 | Türkiye ve Singapur Okul Öncesi Eğitim Programlarının Matematik İçeriklerinin Karşılaştırılması 
 BOZKURT ALİ, Şapul Yakup, ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN 
  | 
| 7 | FUZZY SOFT QUASI SEPARATION AXIOMS 
 ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,DEMİRTAŞ NAİME,YÜKSEL ŞAZİYE 
  | 
| 8 | A New Approach to Operations on Bipolar Neutrosophic Soft Sets
and Bipolar Neutrosophic Soft Topological Spaces 
 ÖZTÜRK TAHA YASİN, ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN 
  | 
| 9 | A note on fuzzy soft ditopological spaces 
 ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN 
  | 
| 10 | Fuzzy Soft Topological Spaces and the Related Category  FST 
 DİZMAN TUĞBA HAN 
  | 
| 11 | A comparative study for medical diagnosis of prostatecancer 
 DEMİRTAŞ NAİME,DİZMAN TUĞBA HAN,Yüksel Şaziye,Davvaz Bijan 
  | 
| 12 | Soft ditopological spaces 
 ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,Sostak Alexander,YÜKSEL ŞAZİYE 
  | 
| 13 | Strongly Teta Precontinuous Multifunctions 
 ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,DEMİRTAŞ NAİME,YÜKSEL ŞAZİYE 
  | 
| 14 | Upper and Lower Semi Strong Na ContinuousMultifunctions 
 ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,DEMİRTAŞ NAİME,YÜKSEL ŞAZİYE 
  | 
| 15 | A Topological Approach to Soft Covering Approximation Space 
 TOZLU NAİME,YÜKSEL ŞAZİYE,DİZMAN TUĞBA HAN 
  | 
| 16 | BETA BAIRE SPACES AND BETA BAIRE PROPERTY 
 DİZMAN TUĞBA HAN,TOZLU NAİME,YUKSEL SAZIYE 
  | 
| 17 | An application of multicriteria group decision making by soft covering based rough sets 
 YÜKSEL ŞAZİYE,TOZLU NAİME,DİZMAN TUĞBA HAN 
  | 
| 18 | Application of soft sets to diagnose the prostate cancer risk 
 YÜKSEL ŞAZİYE,DİZMAN TUĞBA HAN,YILDIZDAN GÜLNUR,SERT İBRAHİM ÜNAL 
  | 
| 19 | Fuzzy Soft Topological Spaces 
 DİZMAN TUĞBA HAN,YÜKSEL ŞAZİYE 
  | 
| 20 | Upper and lower pre strong na continuous multifunctions 
 YUKSEL ŞAZİYE,DİZMAN TUĞBA HAN,KUT BERRAK 
  | 
| 21 | Upper and lower na continuous multifunctions 
 YÜKSEL ŞAZİYE,DİZMAN TUĞBA HAN,KUT BERRAK 
  | 
| 22 | Strongly Theta I continuous functions 
 YÜKSEL ŞAZİYE,DİZMAN TUĞBA HAN 
  | 
| 23 | Strongly Theta pre I continuous functions 
 YÜKSEL ŞAZİYE,DİZMAN TUĞBA HAN,GÜZEL ERGÜL ZEHRA,TAKASHI NOIRI 
  | 
| 1 | TOPOLOJİK KAVRAMLARIN ÖĞRETİLMESİNDE KARŞILAŞILAN ÖĞRENCİ ZORLUKLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ 
 ÖZMANTAR MEHMET FATİH, ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, DOĞAN SERAY 
  | 
|---|---|
| 2 | An algorithm focused on determining the best parameterization tool for uncertain environments based on decision making 
 ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, AGAÇ GÜLAY, DALKILIÇ ORHAN 
  | 
| 3 | Picture Fuzzy Soft Topological Spaces and an Application of Multicriteria Group Decision Making Problems 
 DEMİRTAŞ NAİME 
  | 
| 4 | A Comparative Examination Of High School Transition System (LGS) Mathematics
Questions And 8th Grade Mathematics Textbooks Unit Evaluation Questions Within The Framework Of "Connection Skills 
 ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, SICAK AYŞE 
  | 
| 5 | Learning difficulties in limit primary mathematics teachers candidates 
 ÖZMUSUL BEGÜM, ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, BOZKURT ALİ 
  | 
| 6 | Matematik Öğretmenlerinin Alan Bilgilerine ĠliĢkin Öz Değerlendirme Aracı Olarak Teknoloji Kullanımı 
 ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,MEHMET NURİ ÖĞÜT 
  | 
| 7 | The category of fuzzy soft topological spaces 
 ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN 
  | 
| 8 | An Application of Vague Sets in Decision Making Problems 
 ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN 
  | 
| 9 | An Application of Vague Sets in Medicine 
 ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,DEMİRTAŞ NAİME,YÜKSEL ŞAZİYE 
  | 
| 10 | Instructors’xx Perceptions of STEM educations and Their Expectations Regarding to Skills Gained by Learners 
 BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DİZMAN TUĞBA HAN 
  | 
| 11 | Fuzzy Soft Ditopological Spaces 
 DİZMAN TUĞBA HAN,TOZLU NAİME,YÜKSEL ŞAZİYE 
  | 
| 12 | Soft Ditopological Spaces 
 DİZMAN TUĞBA HAN,SOSTAK ALEXANDER,YÜKSEL ŞAZİYE 
  | 
| 13 | On Fuzzy Soft Topological Spaces 
 DİZMAN TUĞBA HAN,YÜKSEL ŞAZİYE 
  | 
| 14 | Fuzzy Soft Quasi Seperation Axioms 
 DİZMAN TUĞBA HAN 
  | 
| 15 | An Application of Soft Sets to Diagnose the Prostate Cancer Risk 
 DİZMAN TUĞBA HAN,YÜKSEL ŞAZİYE,YILDIZDAN GÜLNUR,SERT İBRAHİM ÜNAL 
  | 
| 16 | Prostat Kanseri Teşhisinde Soft Kümelerin Kullanımı 
 DİZMAN TUĞBA HAN,YÜKSEL ŞAZİYE,YILDIZDAN GÜLNUR,SERT İBRAHİM ÜNAL 
  | 
| 17 | Semi Baire Spaces 
 DİZMAN TUĞBA HAN,YÜKSEL ŞAZİYE 
  | 
| 18 | Semi Theta Beta Sürekli Fonksiyonlar 
 DİZMAN TUĞBA HAN,Yüksel Şaziye 
  | 
| 19 | Upper and Lower Pre Strong Na Continuous Multifunctions 
 YÜKSEL ŞAZİYE,DİZMAN TUĞBA HAN 
  | 
| 20 | Na Sürekli Çoğul Değerli Fonksiyonlar 
 Yüksel Şaziye,DİZMAN TUĞBA HAN 
  | 
| 1 | Yapay Zekâ Destekli Bulanık Mantık Teorisi Ile Günlük Hayat Problemlerinin Çözümü-2 
  
 | 
|---|---|
| 2 | STREAM it up 
  
 | 
| 3 | Stream It Up-2 
  
 | 
| 1 | Latvia University 
 Researcher 
 | 
|---|
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2019-2020 | Geometri Öğrenimi ve Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2019-2020 | Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar | Türkçe | 3 | 
| 3 | 2017-2018 | Matematiksel Kavramların Epistomolojik İncelenmesi | Türkçe | 3 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2018-2019 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2017-2018 | İleri Matematikte Yaygın Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 | 
| 3 | 2019-2020 | Matematik Öğretmen Eğitiminde Trendler | Türkçe | 3 | 
| 4 | 2019-2020 | Matematikel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 | 
| 5 | 2018-2019 | Matematik Öğretmen Eğitiminde Trendler | Türkçe | 3 | 
| 6 | 2017-2018 | Matematik Öğretmen Eğitiminde Trendler | Türkçe | 3 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2014-2015 | LİNEER CEBİR II | Türkçe | 4 | 
| 2 | 2014-2015 | ANALİZ II | Türkçe | 6 | 
| 3 | 2018-2019 | Analiz I | Türkçe | 6 | 
| 4 | 2018-2019 | Analiz 2 | Türkçe | 6 | 
| 5 | 2018-2019 | Cebire Giriş | Türkçe | 3 | 
| 6 | 2018-2019 | Soyut Matematik | Türkçe | 3 | 
| 7 | 2019-2020 | Analiz I | Türkçe | 6 | 
| 8 | 2019-2020 | Analiz 2 | Türkçe | 6 | 
| 9 | 2019-2020 | Soyut Matematik | Türkçe | 2 | 
| 10 | 2017-2018 | Analiz 2 | Türkçe | 6 | 
| 11 | 2019-2020 | Elamenter Sayı Kuramı | Türkçe | 3 | 
| 12 | 2019-2020 | Cebire Giriş | Türkçe | 3 | 
| 13 | 2019-2020 | Diferensiyel Denklemler | Türkçe | 4 | 
| 14 | 2017-2018 | Analiz 1 | Türkçe | 6 | 
| 15 | 2017-2018 | Cebire Giriş | Türkçe | 3 | 
| 16 | 2017-2018 | Metrik Uzaylara Giriş | Türkçe | 2 | 
| 17 | 2017-2018 | Soyut Matematik | Türkçe | 3 | 
| 18 | 2016-2017 | Analiz 1 | Türkçe | 6 | 
| 19 | 2016-2017 | Soyut Matematik | Türkçe | 3 | 
| 20 | 2016-2017 | Cebire Giriş | Türkçe | 3 | 
| 21 | 2016-2017 | Analiz 2 | Türkçe | 6 | 
| 22 | 2016-2017 | Elemanter Sayı Kuramı | Türkçe | 3 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARI ÜNİTE DEĞERLENDİRME SORULARININ "İLİŞKİLENDİRME BECERİSİ" ÇERÇEVESİNDE KARŞILAŞTIRMALI İNCELENMESİ | ZEYNEP ÇAKIR | TezMerkezi | 2025 | 
| 2 | Tamamlandı | Ortaokul matematik ders kitaplarındaki değerlendirme sorularının cebirsel düzeylerinin incelenmesi | BERFİN DÖĞER | TezMerkezi | 2024 | 
| 3 | Tamamlandı | Liselere geçiş sistemi (LGS) matematik soruları ile 8. sınıf matematik ders kitapları ünite değerlendirme sorularının "İlişkilendirme becerisi" çerçevesinde karşılaştırmalı incelenmesi | AYŞE SICAK | TezMerkezi | 2022 | 
| 4 | Tamamlandı | İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü 1, 2 ve 3. sınıf öğretmen adaylarının kenarları ve açıları arasındaki ilişkiye dayalı olarak özel isimlendirilmiş dörtgen bilgilerinin incelenmesi | AYŞE HANIM DEMİREL | TezMerkezi | 2021 | 
| 5 | Tamamlandı | Liselere giriş sınavı matematik soruları ile 8. sınıf matematik ders kitapları ünite değerlendirme sorularının bilişsel düzeylerinin karşılaştırılması | ENES ETYEMEZ | TezMerkezi | 2021 | 
| 6 | Tamamlandı | Türkiye ve Singapur okul öncesi eğitim programlarının temel prensiplerinin ve matematiksel içeriklerinin karşılaştırılması | YAKUP ŞAPUL | TezMerkezi | 2019 | 
| 7 | Tamamlandı | Matematik öğretmenlerinin alan bilgilerine ilişkin öz değerlendirme aracı olarak teknoloji kullanımı | MEHMET NURİ ÖĞÜT | TezMerkezi | 2019 | 
| 8 | Tamamlandı | Geometrik muhakeme süreçleri bağlamında ortaokul matematik öğretmenlerinin geometri içerikli derslerinin incelenmesi | SİBEL TUTAN | TezMerkezi | 2019 | 
| 9 | Tamamlandı | Topolojik kavramlara ilişkin karşılaşılan öğrenci zorlukları | SERAY DOĞAN | TezMerkezi | 2019 | 
| 10 | Tamamlandı | 5. sınıf matematik ders kitaplarının ilişkilendirme becerisi açısından incelenmesi | YUSUF DİLEGELEN | TezMerkezi | 2018 | 
| 1 | Hareketli Ondalıklı Sayılar 
 Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi 
 | 
|---|---|
| 2 | Daire Dilimlerinden Alan Bulma 
  
 | 
| 3 | Mutlak Değer Kutusu 
 Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik üniversitesi 
 |