
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
					
| Dersimizin ilk sunumuna ulaşmak için İlk Ders Sunumu | 
| Değerli öğrencilerim, Eğitime Giriş dersi dönem planına buradan ulaşabilirsiniz. donem_plani | 
| 1 | Educational Policy, Reforms, and Change in the Middle East and North Africa: 
Towards Social Justice, Equity, and Political Inclusion 
Bölüm Adı: Implementing and Improving Inclusive Strategies for Equity in Education:  Politics as Praxis in Turkish Educational Environment | 
|---|---|
| 2 | Cultural Awareness and Diversity Management in Contemporary Education 
Bölüm Adı: Culturally Responsive Leadership: Navigating Diversity in Education | 
| 3 | Cultural Awareness and Diversity Management in Cotemporary Education 
Bölüm Adı: Culturally Responsive Leadership: Navigating Diversity in Education | 
| 4 | Uygulamalı Okul Liderliği 
Bölüm Adı: Çıkarımlar, Uygulayıcılar için Öneriler | 
| 5 | Uygulamalı Okul Liderliği 
Yazar(lar): ŞAHİN SEVİLAY, KESER ÖZMANTAR ZEHRA, TURAN SELAHATTİN, ÖZDEMİR GÖKÇE, APAYDIN ÇİĞDEM, İNANDI YUSUF, SİNCAR MEHMET 	 | 
| 6 | Eğitimde Liderlik Model, Teori ve Uygulama 
Bölüm Adı: Kültüre Duyarlı Liderlik | 
| 7 | Eğitimde Liderlik: Teori, Model ve Uygulama 
Yazar(lar): TURAN SELAHATTİN, CANSOY RAMAZAN, YILMAZ KÜRŞAD, ATMACA TANER, ALTUNDAL AYŞEGÜL ÖVDÜR, ÖZKAN METİN, BAŞAR AHMET İLHAN, ER EMRE, AYDOĞDU ELİF, ÖZEN HAMİT, ERTEM HASAN YÜCEL, TÜRKOĞLU MUHAMMET EMİN, DEMİRHAN GÖKHAN 	 | 
| 8 | Uygulamalı Okul Liderliği 
Bölüm Adı: Çıkarımlar, Uygulamacılar içim Öneriler | 
| 9 | Uygulamalı Okul Liderliği 
Yazar(lar): TURAN SELAHATTİN, ÖZKAN METİN, KESER ÖZMANTAR ZEHRA, ÖZDEMİR GÖKÇE, KAYA MEHMET SELMAN, APAYDIN ÇİĞDEM, İNANDI YUSUF, AVŞAR DUYGU ŞEYMA, SİNCAR MEHMET, ŞAHİN SEVİLAY, İLÇİN MEHMET, KOCABAŞ İBRAHİM, KILIÇ GÜLENAY NAGİHAN 	 | 
| 10 | Dağıtılmış Liderlik - Okul Geliştirmede Yeni Bir Anlayış 
Yazar(lar): ÇAKIR Çiğdem, ÖZKAN METİN 	 | 
| 11 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi 
Bölüm Adı: Türk Eğitim Sisteminde Güncel Sorunlar | 
| 12 | Mültecilerin Eğitimi İçin Okul Liderliği 
Bölüm Adı: Sınırlar Arasında - Mülteci Çocuklara Yönelik Eğitim Politikalarının Belirlenmesi ve Uygulanması | 
| 13 | Dağıtılmış Liderlik Okul Geliştirmede Yeni Anlayış 
Yazar(lar): ÇAKIR ÇİĞDEM,ÖZKAN METİN 	 | 
| 14 | Navigating Post-Doctoral Career Placement, Research, and Professionalism 
Bölüm Adı: Turkish Academicians’ Doctoral Process: Pre-, While, and Post-Impressions | 
| 15 | Eğitim Yönetimi Teori-Araştırma-Uygulama 
Bölüm Adı: Okul Finansmanı | 
| 16 | Eğitim Yönetimi: Teori-Araştırma-Uygulama 
Bölüm Adı: Devlet ve Eğitim | 
| 17 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri 
Bölüm Adı: Eğitim Bilimcinin Araştırmaya Neden İhtiyacı Vardır? | 
| 18 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri 
Bölüm Adı: Eğitim Araştırmalarında Problemin Çözümü İçin Kimlere/Neye Gideceğim? | 
| 19 | Eğitim Bilimine Giriş 
Bölüm Adı: Eğitimin Ekonomik Temelleri | 
| 20 | Prof Dr  Ziya Bursalıoğlu na Armağan 
Bölüm Adı: Uyarlayan Uyarlayana Geliştiren Geliştirene: Ölçeklere Sayılarla Bakış | 
| 21 | Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği  Seçme  Atama ve Yetiştirme 
Bölüm Adı: Şube Müdürleri | 
| 22 | Prof  Dr Ziya Bursalıoğlu na Armağan 
Bölüm Adı: Okul Stresi | 
| 23 | Ziya Bursalıoğlu’na Armağan 
Bölüm Adı: Uyarlayan Uyarlayana Geliştiren Geliştirene: Ölçeklere Sayılarla Bakış | 
| 24 | Bir Öğrenim Çevresi Olarak Okulu Yönetmek 
Yazar(lar): AÇIKALIN AYTAÇ,ÖZKAN METİN 	 | 
| 25 | Türkiye de Yükseköğretim Alanı  Kapsamı ve Politikaları 
Bölüm Adı: Üniversite Sıralama Sistemleri | 
| 26 | Sınıf Yönetimi 
Bölüm Adı: Eğitim Yönetiminde Teknoloji Kullanımı | 
| 27 | Eğitim Bilimine Giriş 
Bölüm Adı: Türk Eğitim Sisteminin Yapısı Amaçları | 
| 28 | Eğitim Bilimlerine Giriş 
Bölüm Adı: Bilimsel Araştırma Yöntemleri | 
| 1 | Decoding Teachers Dilemma: Unveiling the Real Obstacles to Implementing Formative Assessment in the Classroom 
 ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ÖZKAN METİN 
  | 
|---|---|
| 2 | What Can We Learn From Cross‐Cultural Comparisons of Professional Development? Professional Development Ecosystems in Ireland and Turkey 
 ÖZGENEL MUSTAFA,Brown Martin,O'Hara Joe,ÖZKAN METİN 
  | 
| 3 | Türkiye’deki Okullarda Çalışma Barışını Etkileyen
Politik Bir Uygulama:
Öğretmenlik Kariyer Basamakları 
 ÖZGENEL MUSTAFA,AYYILDIZ PINAR,ÖZKAN METİN 
  | 
| 4 | Signature pedagogies in educational leadership preparation: university academics’ practices and reflections from Türkiye 
 ÖZKAN METİN,ARSLAN EMRE 
  | 
| 5 | Uzaktan eğitim sürecinde eğitime erişim kapsamında dağıtılan tablet bilgisayarların kullanımına yönelik paydaş görüşlerinin incelenmesi 
 ÖZKAN METİN,Yaşar İlyas,ÇAKIR ÇİĞDEM 
  | 
| 6 | Redefining the impact of professional development in education with ProDES (Professional Development Evaluation Scale) 
 ÖZGENEL MUSTAFA,Brown Martin,O'Hara Joe,ÖZKAN METİN 
  | 
| 7 | Antropolojik Nedenleriyle Cam Engelleri Tanımak: Kadınların Yönetimdeki Eksik Temsiliyetinin Bilinmeyenleri 
 ÖZKAN METİN, DEMİR NİDA 
  | 
| 8 | OKUL YÖNETİCİLERİNİN PROFESYONEL SERMAYE DÜZEYLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI 
 ÖZKAN METİN, OĞUZ Mehmet Mesut 
  | 
| 9 | Unravelling Teacher Turnover: Exploring Factors at the Province, School District and School Levels 
 ARSLAN EMRE, ÖZKAN METİN 
  | 
| 10 | School Administrators Attitudes Towards Psychological Counseling and Guidance Services: An Analysis on Different Demographics Variables 
 YILMAZ İSMAİL, ÖZKAN METİN 
  | 
| 11 | Uygulamalı okul liderliği okulu: uzmanlar yöneticilerle buluşuyor [Bir TÜBİTAK BİDEB eğitim etkinliğinin ardından] 
 TURAN SELAHATTİN, ÖZKAN METİN 
  | 
| 12 | A Scale Development Study on The Attitudes of School Administrators Towards Guidance and Psychological Counseling Services 
 YILMAZ İsmail, ÖZKAN METİN 
  | 
| 13 | School Principals Views on Syrian Refugee Students’ Education in Turkey: Challenges and Recommendations 
 ÖZKAN METİN, ÇAKMAK ÖZGÜR 
  | 
| 14 | Zengin Okul Çevresi, Büyük Öz Kaynak: Okul Aile Birliği Gelirlerinin Okul Çevresinin Sosyoekonomik Düzeyine Göre İncelenmesi 
 ÖZKAN METİN, KARAKURT NEYTULLAH, YAŞAR İLYAS 
  | 
| 15 | Kindergarten Management Problems and Solutions in Turkey: The Experiences of Principals 
 ŞENGÜL MUSTAFA, ÖZKAN METİN 
  | 
| 16 | What Did The School Principals Learn From The Pandemic in Turkey? Experiences During The Process 
 ÖZER ÖZKAN YEŞİM, ÖZKAN METİN, TURAN SELAHATTİN 
  | 
| 17 | Okul Müdürlerinin Kendi Kariyer Evrelerine İlişkin Düşünceleri 
 BOZKURT KASIM, ÖZKAN METİN 
  | 
| 18 | Okulda şiddet ve yansımaları: Eğitim ortamlarındaki şiddete yönelik uluslararası raporların incelenmesi 
 ÇAKIR ÇİĞDEM,ÖZKAN METİN 
  | 
| 19 | Investigation of Turkey and Singapore Schools in Terms of Teacher Professional Development and Teacher Behaviors Hindering Learning Variables 
 ÖZKAN METİN,ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM 
  | 
| 20 | Investigation of in-School Factors Affecting Distributed Leadership Practices 
 ÇAKIR Çiğdem,ÖZKAN METİN 
  | 
| 21 | Türkiye ve Singapur Okullarının Öğretmenlerin Mesleki Gelişimleri ve Öğrenimi Aksatan Öğretmen Davranışları Açısından İncelenmesi 
 ÖZKAN METİN,ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM 
  | 
| 22 | Investigation of in-school factors affecting distributed leadership practices 
 ÇAKIR ÇİĞDEM,ÖZKAN METİN 
  | 
| 23 | Türkiye ve Singapur Okullarının Öğretmenlerin Mesleki Gelişimleri ve Öğrenimi Aksatan Öğretmen Davranışları Açısından İncelenmesi 
 ÖZKAN METİN,ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM 
  | 
| 24 | Analysis of Gaziantep University’s Economic Contributions to the City and Student Spending in Terms of Different Variables 
 ÖZKAN METİN,TEKBAŞ MURAT,OĞUZ İBRAHİM HALİL 
  | 
| 25 | Quality of Educational Resources: A Comparative Evaluation of Schools That Joined PISA 2015 from Turkey and Singapore 
 ÖZKAN METİN,BALCI SUPHİ,İŞ ENGİN,KAYAN MEHMET SELMAN 
  | 
| 26 | Quality of Educational Resources: A Comparative Evaluation of Schools That Joined PISA 2015 from Turkey and Singapore 
 İŞ ENGİN, KAYAN Mehmet Selman, BALCI Suphi, ÖZKAN METİN 
  | 
| 27 | İlkokul Yöneticilerinin Sahip Olması Gereken Hizmetkâr Liderlik Özelliklerine İlişkin Öğretmen Görüşleri 
 ÖZKAN METİN,TEMİZ Eser 
  | 
| 28 | Dağıtılmış Liderlik Ölçeği’nin Geliştirilmesi 
 ÖZKAN METİN,ÇAKIR Çiğdem 
  | 
| 29 | Liderlik Hangi Sıfatları  Nasıl Alıyor  Liderlik Konulu Makalelerin İncelenmesi 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 30 | PISA 2012 de Yer Alan Öğretmenlerle İlgili Değişkenlerin Türkiye  Şangay Çin ve Peru yu Başarılarına Göre Ayırt Etme Gücü 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 31 | Discrimination Level Of Students  Ratio  Number Of Students Per Faculty Member And Article Scores Indicators According To Place Of Turkish Universities In International Ranking Systems 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 32 | Bireysel ve Sosyal Getirileri Işığında Yükseköğretime Yatırım Yapmanın Gerekliliği 
 ÖZKAN METİN,ÖZĞAN HABİB 
  | 
| 33 | Türk Yükseköğretim Sistemi İçin Önerilen Finansman Modellerinin Yapısalcı ve Neo Liberal Bakış Açılarına Göre İncelenmesi 
 ÖZKAN METİN,BALKAR BETÜL 
  | 
| 34 | PISA  2012 Türkiye Verilerine Göre Okul Değişkenlerinin Öğrenci Başarısını Yordama Gücü 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 35 | Öğretmen Yetiştiren Programların Giriş Taban Puanlarıyla KPSS Ortalamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 36 | Educational Leadership Standards Preferred by School Administrators in Educational Leadership Development 
 BALKAR BETÜL,ÖZKAN METİN 
  | 
| 37 | Measurement of Relative Performance of Guidance and Psychological Counseling Undergraduate Programs in Turkey 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 38 | Türk Yükseköğretim Finansmanına İlişkin Görüşler 
 ÖZKAN METİN,GEDİKOĞLU TOKAY 
  | 
| 39 | Öğretmen ve Yönetici Gözüyle Etkili Okulda Yönetici Özelliklerinin Belirlenmesi 
 ARSLANTAŞ HACI İSMAİL,ÖZKAN METİN 
  | 
| 40 | Eğitim Müfettişlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçları 
 ARSLANTAŞ HACI İSMAİL,ÖZKAN METİN 
  | 
| 41 | Etkili Öğretmen Özellikleri Üzerine Sıralama Yöntemiyle Bir Ölçekleme Çalışması 
 ÖZKAN METİN,ARSLANTAŞ HACI İSMAİL 
  | 
| 42 | İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Okul Müdürlerinin Çatışma Yönetimi Yaklaşımlarının İncelenmesi 
 ARSLANTAŞ HACI İSMAİL,ÖZKAN METİN 
  | 
| 43 | Okul Müdürlerinin Çatışma Çözmede Yapıcı   Yıkıcı Olmaları ile Öğretim Liderliği Arasındaki İlişki 
 ARSLANTAŞ HACI İSMAİL,ÖZKAN METİN 
  | 
| 44 | Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Başarı Düzeylerinin Bazı Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi 
 ARSLANTAŞ HACI İSMAİL,ÖZKAN METİN,KÜLEKÇİ EBRU 
  | 
| 45 | Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sinizm İle Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi 
 ÖZĞAN HABİB,KÜLEKÇİ EBRU,ÖZKAN METİN 
  | 
| 46 | Resmi İlköğretim ve Liselerde Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Müdürler Ne Derece Öğretim Liderliği Davranışları Göstermektedir 
 İNANDI YUSUF,ÖZKAN METİN 
  | 
| 1 | Reimagining and Transforming Educational Planning in the Age of Artificial Intelligence: A Conceptual Framework 
 ÖZKAN METİN,TURAN SELAHATTİN,ÖZEN KILIÇ DUYGU 
  | 
|---|---|
| 2 | Reimagining Educational Planning in a Dynamic World: A PRISMA-Based Systematic Review 
 ÖZEN KILIÇ DUYGU,ÖZKAN METİN,TURAN SELAHATTİN 
  | 
| 3 | Celebrating Half Century of the Educational Planning Journal: The Legacy of the Past Illuminates the Future 
 TURAN SELAHATTİN,ÖZEN KILIÇ DUYGU,ÖZKAN METİN 
  | 
| 4 | School culture and organizational justice perceptions: The mediating role of distributed leadership 
 AYPAY AHMET,ÖZKAN METİN,ÇAKIR ÇİĞDEM 
  | 
| 5 | OKUL YÖNETİCİLERİNİN MÜZAKERE BECERİLERİ İLE
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL STRES DÜZEYLERİ ARASINDAKİ
İLİŞKİ 
 KARAKURT NEYTULLAH,ÖZKAN METİN,YAŞAR İLYAS 
  | 
| 6 | A Policy Implementation Shaping Work Harmony in Schools in Turkey: Teacher Career Levels 
 ÖZGENEL MUSTAFA, Yüksel Serkan, AYYILDIZ PINAR, ÖZKAN METİN 
  | 
| 7 | Comparison of School Self-Evaluation and Traditional School Inspection Based on the Perspectives of School Principals in Ireland and Türkiye 
 Brown Martin, ÖZKAN METİN, ÖZGENEL MUSTAFA, O'Hara Joe 
  | 
| 8 | Comparison of School Self-Evaluation and Traditional School Inspection Based on the Perspectives of School Principals in Ireland and Türkiye 
 ÖZKAN METİN, Brown Martin, ÖZGENEL MUSTAFA, O'hara Joe 
  | 
| 9 | School Climate and Reading Achievement Gap of Students in Turkey: What Does PISA Say? 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 10 | School Climate and Reading Achievement Gap of Students in Turkey: What Does PISA Say? 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 11 | Gaziantep’teki Tarihi Okul Binaları Üzerine Bir Çalışma 
 KESER ÖZMANTAR ZEHRA,ÖZKAN METİN 
  | 
| 12 | Okul Müdürlerinin Sığınmacı Öğrencilerin Entegrasyonuna Yönelik Tutumları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması 
 TAŞ DENİZ,ÖZKAN METİN 
  | 
| 13 | Ortaokullarda dağıtılmış liderlik düzeylerinin belirlenmesi; Örgütsel kimlik ve örgütsel vatandaşlık ile ilişkisi 
 ÖZKAN METİN,ÇAKIR ÇİĞDEM 
  | 
| 14 | Eğitimde Teknoloji Kullanımına Yönelik Yönetici Görüşler 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 15 | Özel Okulda Çalışma Nedenlerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Ölçeklenmesi 
 KESER ÖZMANTAR ZEHRA,ADIYAMAN HATİCE,ÜLGER ÜMİT,ÖZKAN METİN 
  | 
| 16 | Eğitimsel Kaynakların Kalitesi: PISA 2015’e Türkiye ve Singapur’dan Katılan Okulların Karşılaştırmalı Değerlendirmesi 
 ÖZKAN METİN,BALCI SUPHİ,İŞ ENGİN,KAYAN MEHMET SELMAN 
  | 
| 17 | Özel Okulda Çalışma Nedenlerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Ölçeklenmesi 
 KESER ÖZMANTAR ZEHRA,ADIYAMAN Hatice,ÜLGER ÜMİT,ÖZKAN METİN 
  | 
| 18 | Eğitimsel kaynakların kalitesi: Pısa 2015'e Türkiye ve Singapur'dan katılan okulların karşılaştırmalı değerlendirmesi 
 İŞ ENGİN, ÖZKAN METİN 
  | 
| 19 | Okul Müdürünün Kullandığı Motivasyonel Dil ile Lider-Üye Etkileşimi, Okul Müdürüne Duyulan Bağlılık ve Motivasyon Arasındaki İlişki 
 ÖZKAN METİN,DEMİR SELÇUK 
  | 
| 20 | Investigation Of Turkey and Singapore Schools In Terms Of Teacher Professional Development and Teacher Behaviors Hindering Learning Variables 
 ÖZKAN METİN,ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM 
  | 
| 21 | The Relationship Between School Manager’s Motivational Language and Leader-Member Exchange, Commitment To School Manager and Motivation 
 ÖZKAN METİN,DEMİR Selçuk 
  | 
| 22 | Development Of Distributed Leadership Scale 
 ÖZKAN METİN,ÇAKIR Çiğdem 
  | 
| 23 | Dağıtılmış Liderlik Ölçeği'nin geliştirilmesi 
 ÖZKAN METİN,ÇAKIR ÇİĞDEM 
  | 
| 24 | Yönetimde Kadınların Eksik Temsilinin Görünmeyenleri  Cam Tavan  Cam Uçurum ve Cam Yürüyen Merdiven 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 25 | Öğretmen ve Okul Yöneticisi Gözüyle Neden ve Nasıl Bir  Öğretmen Değerlendirme Sistemi 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 26 | Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Politikaların Öğretmenlik Mesleğinin Profesyonelliği Üzerindeki Etkileri 
 BALKAR BETÜL,ÖZKAN METİN 
  | 
| 27 | Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Politikaların Öğretmenlik Mesleğinin Profesyonelliği Üzerindeki Etkileri 
 BALKAR BETÜL,ÖZKAN METİN 
  | 
| 28 | Uluslararası Yükseköğretim Öğrencilerinin Türkiye de Yaşadığı Demografik  Akademik ve Sosyal Engeller 
 BARUT ASIM,ÖZKAN METİN 
  | 
| 29 | Uyarlayan Uyarlayana  Geliştiren Geliştirene  Ölçeklere Sayılarla Bakış 
 TURAN SELAHATTİN,ÖZKAN METİN 
  | 
| 30 | Uyarlayan Uyarlayana  Geliştiren Geliştirene  Ölçeklere Sayılarla Bakış 
 ÖZKAN METİN,TURAN SELAHATTİN 
  | 
| 31 | Türk Yükseköğretim Sistemi için Önerilen Finansman Modellerinin Yapısalcı ve Neo Liberal Bakış Açılarına Göre İncelenmesi 
 ÖZKAN METİN,BALKAR BETÜL 
  | 
| 32 | Türk yükseköğretim sistemi için önerilen finansman modellerinin yapısalcı ve neo liberal bakış açılarına göre incelenmesi 
 ÖZKAN METİN,BALKAR BETÜL 
  | 
| 33 | Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçis Sisteminin Öğretmenler Üzerindeki Duyuşsal ve Öğretimsel Etkileri 
 ÖZKAN METİN,ÖZER ÖZKAN YEŞİM 
  | 
| 34 | Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sisteminin Öğretmenler Üzerindeki Duyuşsal ve Öğretimsel Etkileri 
 ÖZKAN METİN,ÖZER ÖZKAN YEŞİM 
  | 
| 35 | ÖSS KPSS  Hangisinin Sıralamasına İnanmalıyız 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 36 | Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı  PISA  Verilerine Göre Okul İklimini Etkileyen Bazı Faktörlerin İncelenmesi 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 37 | Türkiye deki Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Lisans Programlarının Göreceli Performansların Ölçülmesi 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 38 | Öğrencileri Yetenek Gruplarına Ayırma ile Okul Başarısı Arasındaki İlişki 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 39 | Türk Yükseköğretim Finansman Sistemi İçin Sürdürülebilir Bir Model Önerisi 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 40 | Türk Üniversitelerinin Dünya Sıralamasındaki Yeri Tesadüfü müdür 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 41 | Türk Yükseköğretim Finansman Sistemi İçin Önerilen Modellerin Meta Analizi 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 42 | Place of Turkish Universities in World University Rankings Is It Random 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 43 | Yükseköğretime Erişim  Harç Ücretinin Alınmamasının Erişebilirliğe Etkisi 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 44 | Factors Affecting of Attitude Toward Computers After Basic Training in Turkey 
 ÖZKAN METİN 
  | 
| 45 | The Problems Which the Managements of Independent Nursery Schools Meet in Terms of School Management Processes 
 UZUN HALİL,ARSLANTAŞ HACI İSMAİL,ÖZKAN METİN 
  | 
| 46 | Değişime Hazır Olmada Bir Etken  Okul Süreç Danışmanlığı 
 ÖZKAN METİN,ÖZDEMİR GÖKÇE 
  | 
| 47 | Öğrenim Şekline Göre Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Başarı Düzeylerinin İncelenmesi 
 GEDİKOĞLU TOKAY,ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZKAN METİN 
  | 
| 48 | DEĞİŞİME HAZIR OLMADA BİR ETKEN SÜREÇ DANIŞMANLIĞI 
 ÖZKAN METİN,ÖZDEMİR GÖKÇE 
  | 
| 49 | The problems which the managements of independent nursery schools meet in terms of school management processes 
 UZUN HALİL, ARSLANTAŞ HACI İSMAİL, ÖZKAN METİN 
  | 
| 50 | ÖĞRENİM ŞEKLİNE GÖRE EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ 
 GEDİKOĞLU TOKAY,ÖZKAN METİN,ÖZDEMİR GÖKÇE 
  | 
| 51 | Etkili Okulda Yönetici ve Öğretmen Özellikleri Üzerine Sıralama Yöntemiyle Bir Ölçekleme Çalışması 
 ÖZKAN METİN,ARSLANTAŞ HACI İSMAİL 
  | 
| 52 | Okul Müdürlerinin Çatışma Çözmede Yapıcı veya Yıkıcı Olmaları Öğretim Liderliği Davranışlarının Yordayıcısı mıdır 
 ARSLANTAŞ HACI İSMAİL,ÖZKAN METİN 
  | 
| 53 | Computerized Adaptive Testing 
 ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ÖZKAN METİN 
  | 
| 54 | Computerized Adaptive Testing 
 ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ÖZKAN METİN 
  | 
| 55 | Eğitim Müfettişlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçları 
 ÖZKAN METİN,ARSLANTAŞ HACI İSMAİL 
  | 
| 56 | Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Başarı Düzeylerinin Bazı Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi 
 ÖZKAN METİN,KÜLEKÇİ EBRU 
  | 
| 57 | Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sinizm ile Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi 
 ÖZĞAN HABİB,KÜLEKÇİ EBRU,ÖZKAN METİN 
  | 
| 58 | Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sinizm ile Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi 
 ÖZKAN HABİB, KÜLEKÇİ AKYAVUZ EBRU, ÖZKAN METİN 
  | 
| 59 | Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Başarı Düzeylerinin Bazı Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi 
 ÖZKAN METİN, KÜLEKÇİ AKYAVUZ EBRU 
  | 
| 1 | Gaziantep Üniversitesi Uzaktan Eğitim Altyapı Geliştirme Projesi 
 Altyapı 
 | 
|---|---|
| 2 | Gaziantep Üniversitesi Uzaktan Eğitim Altyapı Geliştirme Projesi 
  
 | 
| 3 | (2237-A): Öğrenme-Öğretme Süreçlerinde WEB 2 Araçlarının Kullanımı 
 Lisansüstü öğrenimdeki öğretmenlerin, WEB 2 araçlarına yönelik teknopedagojik yeterliliklerini artırmayı, eğitim teknolojilerinin öğrenme-öğretme süreçlerinde etkin bir şekilde kullanımına katkı sağlamayı hedefleyen bilimsel etkinlik projesi. 
 | 
| 4 | Uygulamalı Okul Liderliği Okulu: Uzmanlar Yöneticilerle Buluşuyor 
 Okul Liderliği 
 | 
| 5 | Uygulamalı Okul Liderliği Okulu: Uzmanlar Yöneticilerle Buluşuyor 
 Yetişkin eğitimi veren kurum ve kuruluşları çevrimiçi bir platformda buluşturarak paylaşılan bilgi, belge ve iyi örnek uygulamalarını birbirinden öğrenmelerini destekleme. 
 | 
| 6 | Uygulamalı Okul Liderliği Okulu Eğitim Etkinliği 
 Okul yöneticilerinin geleceğin örgütlenme yapısına uygun yetiştirilmesi 
 | 
| 7 | (2237-A): WEB 2.0 Araçlarıyla Sınıf İçi Öğrenimin Geliştirilmesi Etkinliği 
 COVID-19’la birlikte artan uzaktan eğitim ve dijital öğrenme süreçlerinin, sınıf içi eğitim ve öğretim süreçlerine entegrasyonunun sağlanmasını yaygınlaştırmak amacıyla öğretmenlerin dijital beceri ve okuryazarlıklarını geliştirmeyi hedefleyen proje. 
 | 
| 8 | EPALE National Support Services-NS-4 
  
 | 
| 9 | EPALE(Electronic Platform for Adult Learning in Europe) -- EPALE National Support Services-NSS Projesi, Avrupa Konseyi, TC MEB Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü 
 Adult learning --Lifelong Learning 
 | 
| 10 | EPALE-NSS Projesi (101074794-NSSTR 
 yetişkin eğitimi
veren kurum ve kuruluşları uluslararası çevrimiçi dijital bir platformda buluşturup bilgi, belge ve iyi örnek
uygulamaları birbirlerinden öğrenmelerini desteklemektir. Proje kapsamında Türkiye genelinde proje
farkındalığının artı 
 | 
| 11 | OKUL LİDERLİĞİ BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE OYUN TABANLI ÖĞRENMENİN GÜCÜ 
 Oyun Tabanlı Eğitim ortamlarında sunulan çeşitlendirilmiş eğitim, oyun çerçevesinde tasarlanmış çeşitli becerileri hedef alan bir eğitim modelidir. Verimli olarak tasarlanıp kullanılan oyun-tabanlı öğrenme ortamlarının, öğrenme, motivasyon ve öz-yete 
 | 
| 12 | Milli Eğitim Bakanlığı nın Kullandığı MEBBİS in Türk Eğitim Sistemi Açısından Değerlendirilmesi 
 Eğitim 
 | 
| 13 | EPALE National Support Services NSS Projesi- FAZ IV 
  
 | 
| 14 | EPALE National Support Services - NSS Projesi 
 Yetişkin Eğitimi 
 | 
| 15 | EPALE National Support Services-NSS- Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti. Güneydoğu Anadolu Bölge Sorumlusu 
 Yetişkin eğitimi veren kurum ve kuruluşları çevrimiçi bir platformda buluşturarak paylaşılan bilgi, belge ve iyi örnek uygulamalarını birbirinden öğrenmelerini destekleme. 
 | 
| 16 | EPALE National Support Services-NSS 
 Yetişkin eğitimi veren kurum ve kuruluşları çevrimiçi bir platformda buluşturarak paylaşılan bilgi, belge ve iyi örnek uygulamalarını birbirinden öğrenmelerini destekleme. 
 | 
| 17 | EPALE National Support Services - NSS Projesi (2021-2022) 
 EPALE National Support Services - NSS Projesi (2021-2022) 
 | 
| 18 | EPALE National Support Services NSS Projesi 
  
 | 
| 19 | EPALE National Support Services-NSS 
 Yetişkin eğitimi veren kurum ve kuruluşları çevrimiçi bir platformda buluşturarak paylaşılan bilgi, belge ve iyi örnek uygulamalarını birbirinden öğrenmelerini destekleme. 
 | 
| 1 | MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI 
 ÖĞRETMEN 
 | 
|---|---|
| 2 | MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI 
 OKUL MÜDÜRÜ 
 | 
| 3 | MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI 
 MÜDÜR YARDIMCISI 
 | 
| 4 | MERSİN VALİLİĞİ 
 BİLGİ İŞLEM KOORDİNATÖRÜ 
 | 
| 1 | Advancing Diversity, Sustainability, and Reform in Global Higher Education 
       Yazar Adı: ÖZEN KILIÇ DUYGU,ÖZKAN METİN,TURAN SELAHATTİN 
 , Yayın Yeri: IGI GLOBAL 
 | 
|---|---|
| 2 | Exploring Knowledge Production and Policy Shifts in Global Higher Education 
       Yazar Adı: ÖZEN KILIÇ DUYGU,TURAN SELAHATTİN,ÖZKAN METİN 
 , Yayın Yeri: IGI GLOBAL 
 | 
| 3 | Sınıf Yönetimi 
       Yazar Adı: ÖZKAN METİN 
 , Yayın Yeri: Akademisyen Kitabevi 
 | 
| 4 | Trakya Eğitim Dergisi 
       Yazar Adı: MADEN SEVİNÇ,ÇUHADAR CEM,AHMETOĞLU EMİNE,VURAL LEVENT,COŞKUN İBRAHİM,ASUTAY HİKMET,BÜLBÜL TUNCER,BAYIR EYLEM,COŞGUN ÖGEYİK MUHLİSE,GÜNGÖR SABRİ,TUNÇ BİNALİ,ÖZKAN METİN,ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ÖZDEM GÜVEN,ÖZBAŞI DURMUŞ 
 , Yayın Yeri: Trakya Üniversitesi 
 | 
| 5 | Uygulamalı Okul Liderliği 
       Yazar Adı: TURAN SELAHATTİN, ÖZKAN METİN 
 , Yayın Yeri: Asos yayınevi 
 | 
| 6 | Uygulamalı Okul Liderliği 
       Yazar Adı: TURAN SELAHATTİN, ÖZKAN METİN 
 , Yayın Yeri: Asos Yayınevi 
 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2016-2017 | BİLGİSAYAR DESTEKLİ İSTATİSTİK UYGULAMALARI | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2020-2021 | EĞİTİM FİNANSMANI | Türkçe | 3 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2015-2016 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2015-2016 | EĞİTİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 
| 3 | 2015-2016 | EĞİTİM DENETİMİ | Türkçe | 3 | 
| 4 | 2015-2016 | EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 5 | 2015-2016 | BİLGİSAYARDA İSTATİSTİK UYGULAMALARI | Türkçe | 3 | 
| 6 | 2016-2017 | ETKİLİ OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 
| 7 | 2016-2017 | ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | Türkçe | 3 | 
| 8 | 2016-2017 | ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE BİLİMSEL ETİK | Türkçe | 3 | 
| 9 | 2016-2017 | EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 10 | 2017-2018 | ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE BİLİMSEL ETİK | Türkçe | 3 | 
| 11 | 2017-2018 | EĞİTİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 
| 12 | 2017-2018 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 | 
| 13 | 2020-2021 | ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE BİLİMSEL ETİK | Türkçe | 3 | 
| 14 | 2020-2021 | ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | Türkçe | 3 | 
| 15 | 2020-2021 | EĞİTİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 
| 16 | 2019-2020 | ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE BİLİMSEL ETİK | Türkçe | 3 | 
| 17 | 2019-2020 | ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | Türkçe | 3 | 
| 18 | 2019-2020 | EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI | Türkçe | 3 | 
| 19 | 2019-2020 | EĞİTİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 
| 20 | 2018-2019 | ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE BİLİMSEL ETİK | Türkçe | 3 | 
| 21 | 2018-2019 | EĞİTİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2015-2016 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2015-2016 | İSTATİSTİK II | Türkçe | 3 | 
| 3 | 2012-2013 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 | 
| 4 | 2012-2013 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 
| 5 | 2011-2012 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 
| 6 | 2010-2011 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 
| 7 | 2012-2013 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 
| 8 | 2011-2012 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 
| 9 | 2010-2011 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 
| 10 | 2010-2011 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 11 | 2011-2012 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 12 | 2012-2013 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 13 | 2012-2013 | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Türkçe | 1 | 
| 14 | 2011-2012 | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Türkçe | 1 | 
| 15 | 2010-2011 | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Türkçe | 1 | 
| 16 | 2012-2013 | OKUL GELİŞTİRME | Türkçe | 1 | 
| 17 | 2011-2012 | OKUL GELİŞTİRME | Türkçe | 1 | 
| 18 | 2010-2011 | OKUL GELİŞTİRME | Türkçe | 1 | 
| 19 | 2015-2016 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 20 | 2016-2017 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 | 
| 21 | 2020-2021 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 | 
| 22 | 2019-2020 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 2 | 
| 23 | 2019-2020 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 | 
| 24 | 2019-2020 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 | 
| 25 | 2019-2020 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 | 
| 26 | 2018-2019 | İSTATİSTİK I | Türkçe | 2 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | Okul yöneticilerinin kullandıkları motivasyonel dil ile öğretmen motivasyonunun incelenmesi | SELÇUK DEMİR | TezMerkezi | 2018 | 
| 2 | Tamamlandı | Dağıtılmış liderlik uygulamalarını etkileyen okul içi faktörlerin incelenmesi | ÇİĞDEM ÇAKIR | TezMerkezi | 2018 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | İlkokul öğretmenlerinin karara katılma düzeyleri ile dağıtılmış liderlik algılarının incelenmesi | SEVGİ YEDİGÖZ | TezMerkezi | 2024 | 
| 2 | Tamamlandı | Türkiye ve İrlanda'daki okul yöneticilerinin okul öz değerlendirme sürecinin amaç boyutuna ilişkin görüşlerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi | NİDA BAŞKURT | TezMerkezi | 2024 | 
| 3 | Tamamlandı | OKUL YÖNETİCİLERİNİN SOSYAL ADALET LİDERLİĞİ İLE OKUL KÜLTÜRÜ ARASINDAKİ İLİŞKİ | HASAN KAPLAN | TezMerkezi | 2024 | 
| 4 | Tamamlandı | Farklı sosyoekonomik bölge okullarında okul aile iş birliğine yönelik veli görüşlerinin incelenmesi | MERVE YILMAZ | TezMerkezi | 2024 | 
| 5 | Tamamlandı | Okul yöneticilerinin okul rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerine yönelik tutumları | İSMAİL YILMAZ | TezMerkezi | 2023 | 
| 6 | Tamamlandı | Türkiye'de öğretmen hareketliliğinin il, okul bölgesi ve okul düzeyinde incelenmesi | EMRE ARSLAN | TezMerkezi | 2023 | 
| 7 | Tamamlandı | Okul liderliği becerilerinin geliştirilmesinde oyun tabanlı öğrenmenin gücü | ŞEFİKA FAZLIOĞLU | TezMerkezi | 2023 | 
| 8 | Devam Ediyor | İlköğretim Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Kriz Yönetim Becerilerinin İncelenmesi (Şanlıurfa İli Örneği) | ELİF SARIBAŞ | TezMerkezi | 2023 | 
| 9 | Tamamlandı | Anaokullarında karşılaşılan öncelikli yönetim sorunlarının okul yöneticilerinin görüşlerine göre incelenmesi | MUSTAFA ŞENGÜL | TezMerkezi | 2020 | 
| 10 | Tamamlandı | Ortaokul öğretmenlerinin tükenmişlik düzeyleri ile örgütsel bağlılık düzeylerinin incelenmesi | MEHMET ALİ YOLDAŞ | TezMerkezi | 2019 | 
| 11 | Tamamlandı | Okul yöneticilerinin gözüyle Suriyeli öğrencilerin eğitiminde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri (Kilis örneği) | ÖZGÜR ÇAKMAK | TezMerkezi | 2018 | 
| 12 | Tamamlandı | İlkokul müdürlerinin öğretimsel liderlik davranışlarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi | ALİ KARADUMAN | TezMerkezi | 2017 | 
| 13 | Tamamlandı | Kuantum paradigmasından okula bakış ölçeğinin geliştirilmesi | İSMAİL DİKMEN | TezMerkezi | 2017 | 
| 14 | Tamamlandı | İlkokul yöneticilerinin sahip olması gereken hizmetkar liderlik özelliklerine ilişkin öğretmen görüşleri | ESER TEMİZ | TezMerkezi | 2016 | 
| 1 | EPALE National Support Services-NSS- Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti. Güneydoğu Anadolu Bölge Sorumlusu 
 Yetişkin eğitimi veren kurum ve kuruluşları çevrimiçi bir platformda buluşturarak paylaşılan bilgi, belge ve iyi örnek uygulamalarını birbirinden öğrenmelerini destekleme 
 | 
|---|---|
| 2 | Ulusal Ölçme ve Değerlendirme Çalıştayı 
 Okullarda Ölçme Değerlendirme Çalışmaları, Yerel ve Ulusal İzleme Değerlendirme Uygulamaları ( ABİDE, PISA, TIMSS vb), Kademeler Arası Geçiş Sistemleri (Ortak Sınavlar ve LGS), Öğretmen Niteliklerinin Ölçülmesi 
 | 
| 3 | Yönetici Formasyonu Kazandırma Kursu (Toplantı ve Zaman Yönetimi) 
 Gaziantep İli resmi devleti okullarında görev yapan bütün (ilçeler dahil) okul müdürlerinin liderlik becerilerini geliştirme ve yöneticilik formasyonu kazandırmak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Eğitmen görevi ile okul müdürlerine toplam 12 saat "Topl 
 | 
| 4 | Yönetici Formasyonu Kazandırma Kursu (İletişim ve Okul, Çevre İlişkileri) 
 Gaziantep İli resmi devleti okullarında görev yapan bütün (ilçeler dahil) okul müdürlerinin liderlik becerilerini geliştirme ve yöneticilik formasyonu kazandırmak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Eğitmen görevi ile okul müdürlerine toplam 12 saat "İlet 
 | 
| 5 | Yönetici Formasyonu Kazandırma Kursu (Yönetsel ve Mesleki Etik) 
 Gaziantep İli resmi devleti okullarında görev yapan bütün (ilçeler dahil) okul müdürlerinin liderlik becerilerini geliştirme ve yöneticilik formasyonu kazandırmak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Eğitmen görevi ile okul müdürlerine toplam 12 saat "Yöne 
 | 
| 6 | POST-DOCTORAL VISITING RESEARCHER 
 Doktora sonrası araştırma 
 | 
| 7 | POST-DOCTORAL VISITING RESEARCHER 
 Governance and accountability mechanism including quality assurance processes, school inspection and school self-evaluation 
 | 
| 8 | Gaziantep Eğitim Çalıştayı 
 Etkili Okul Geliştirme Masası 
 | 
| 1 | The International Society for Educational Planning (ISEP) Üye Bilimsel Kuruluş 2023 | 
|---|---|
| 2 | American Educational Research Association (AERA) Üye Bilimsel Kuruluş 2020 | 
| 3 | Eğitim Yöneticileri ve Eğitim Denetcileri Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Bilimsel Kuruluş 2014 | 
| 4 | Eğitim Yöneticileri ve Eğitim Denetcileri Derneği Üye Bilimsel Kuruluş 2011 |