
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞT.
					
| 1 | C1 Düzeyi Bağımsız Konuşma Başarımının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Dereceli Puanlama Anahtarı Önerisi 
 ARICI MEHMET ALİ, DİLİDÜZGÜN ŞÜKRAN 
  | 
|---|---|
| 2 | Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenenler İçin Konuşma Motivasyonu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması 
 DÖLEK ONUR, ARICI MEHMET ALİ 
  | 
| 3 | Ortaokul Öğrencileri İçin Konuşma Özyeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması 
 AKSOY SEVİL, ARICI MEHMET ALİ, KAN MURAT 
  | 
| 4 | Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Özyeterlik Algı Düzeyleri ile Yazma Başarımları Arasındaki İlişki 
 ARICI MEHMET ALİ, DÖLEK ONUR 
  | 
| 1 | Note-taking Habits of Turkish Language Teacher Candidates 
 ARICI MEHMET ALİ 
  | 
|---|---|
| 2 | Adnan Ozyalciner's Narration 
 ARICI MEHMET ALİ 
  | 
| 3 | According to Holland’s Theory of Careers; the Personality Profiles of Turkish Teacher Candidates 
 ŞAHİN GÜLİZ, ARICI MEHMET ALİ, YÜCELŞEN NESLİHAN 
  | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2022-2023 | Türkçe I | Türkçe | 8 | 
| 2 | 2022-2023 | Türkçe III | Türkçe | 4 | 
| 3 | 2022-2023 | Miras Dil Olarak Türkçe I (Tandem Uygulamalı) | Türkçe | 4 | 
| 4 | 2022-2023 | Miras Dil Olarak Türkçe III (Tandem Uygulamalı) | Türkçe | 4 | 
| 5 | 2022-2023 | Türkçe II | Türkçe | 4 | 
| 6 | 2022-2023 | Türkçe IV (Tandem Uygulamalı) | Türkçe | 4 | 
| 7 | 2022-2023 | Miras Dil Olarak Türkçe II (Tandem Uygulamalı) | Türkçe | 4 | 
| 8 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 | 
| 9 | 2021-2022 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 | 
| 10 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 4 | 
| 11 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 | 
| 12 | 2018-2019 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 | 
| 13 | 2022-2023 | Türkçe III | Türkçe | 4 | 
| 14 | 2023-2024 | Türkçe I | Türkçe | 8 |