
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
					
| 1 | Educational games: enhancing learning through interactive experiences 
Bölüm Adı: Digital game Addiction | 
|---|---|
| 2 | Educational games: enhancing learning through interactive experiences 
Bölüm Adı: Enhancing learning through digital games in education | 
| 3 | Exploring the nexus of education, language, and technology in the 21st century (Unplugged coding applications) 
Bölüm Adı: Unplugged coding applications | 
| 4 | Exploring the nexus of education, language, and technology in the 21st century (Learn to learn) 
Bölüm Adı: Learn to learn | 
| 5 | Exploring the nexus of education, language, and technology in the 21st century (Creative thinking in Turkish language education) 
Bölüm Adı: Creative thinking in Turkish language education | 
| 6 | Exploring the nexus of education, language, and technology in the 21st century (Analysis of the basic language skills within the framework of 21st century skills) 
Bölüm Adı: Analysis of the basic language skills within the framework of 21st century skills | 
| 7 | Exploring the nexus of education, language, and technology in the 21st century (A new World: The metaverse) 
Bölüm Adı: A new World: The metaverse | 
| 8 | İnovasyon yönetimi ve inovatif metaverse 
Bölüm Adı: Genişletilmiş gerçeklik üzerine bir derleme çalışması | 
| 9 | Eğitimde teknoloji destekli yeni yönelimler (Geçmişten günümüze hikâye anlatıcılığı) 
Bölüm Adı: Geçmişten günümüze hikâye anlatıcılığı | 
| 10 | Teknoloji çağında eğitim ve güncel yaklaşımlar (Eğitimde metaverse kullanımı) 
Bölüm Adı: Eğitimde metaverse kullanımı | 
| 11 | Eğitimde teknoloji destekli yeni yönelimler (Eğitimde eğlenceli kodlama uygulamaları) 
Bölüm Adı: Eğitimde eğlenceli kodlama uygulamaları | 
| 12 | Eğitimde metaverse: Kuram ve uygulamalar 
Bölüm Adı: Tüm evrenlerin ötesinde sanal bir evren: Metaverse | 
| 13 | Eğitimde teknoloji destekli yeni yönelimler (Kodlama eğitimi) 
Bölüm Adı: Kodlama eğitimi | 
| 14 | Teknoloji çağında eğitim ve güncel yaklaşımlar (Mühendislik tasarım temelli öğretim) 
Bölüm Adı: Mühendislik tasarım temelli öğretim | 
| 15 | Eğitimde teknoloji destekli yeni yönelimler (Teknoloji destekli proje tabanlı öğrenme ve bilgi işlemsel düşünme ilişkisi) 
Bölüm Adı: Teknoloji destekli proje tabanlı öğrenme ve bilgi işlemsel düşünme ilişkisi | 
| 16 | Eğitimde teknoloji destekli yeni yönelimler (Öğretim sürecinde çoklu ortamlar) 
Bölüm Adı: Öğretim sürecinde çoklu ortamlar | 
| 17 | Sosyal bilimlerde seçme konular-7 
Bölüm Adı: Examination of flipped learning approach in k-12 and higher education through the mixed-meta method | 
| 18 | Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme(Eğitimde program geliştirme modelleri) 
Yazar(lar): BATDI VELİ 	 | 
| 19 | Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme (Program geliştirmede temel kavramlar) 
Bölüm Adı: Program geliştirmede temel kavramlar | 
| 20 | Öğretim Programları (Yabancılara Türkçe öğretim programının geçmişi, mevcut durumu ve programda kullanılan yeni yönelimler) 
Bölüm Adı: Yabancılara Türkçe öğretim programının geçmişi, mevcut durumu ve programda kullanılan yeni yönelimler | 
| 21 | Öğretim Programları (Sosyal Bilgiler öğretim programının tarihçesi ve mevcut durumunun incelenmesi) 
Bölüm Adı: Sosyal Bilgiler öğretim programının tarihçesi ve mevcut durumunun incelenmesi | 
| 22 | Öğretim Programları (Hayat Bilgisi dersi öğretim programının mevcut durumu) 
Bölüm Adı: Hayat Bilgisi dersi öğretim programının mevcut durumu | 
| 23 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri Temel Kavramlar, İlkeler ve Süreçler 
Bölüm Adı: Nitel verilerin toplanması ve analizi | 
| 24 | New trends and scientific researches in education (Meta-thematic analysis concerning the use of discovery learning strategy in education settings) 
Bölüm Adı: Meta-thematic analysis concerning the use of discovery learning strategy in education settings | 
| 25 | New trends and scientific researches in education (Mini meta-thematic analysis of micro-teaching technique) 
Bölüm Adı: Mini meta-thematic analysis of micro-teaching technique | 
| 26 | New trends and scientific researches in education (Robotic coding) 
Bölüm Adı: Robotic coding | 
| 27 | Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri 
Bölüm Adı: Bilimsel Araştırmalarda Geçerlik ve Güvenirlik | 
| 28 | Sosyal Bilimlerde Özgün Çalışmalar-1 
Bölüm Adı: Artırılmış Gerçeklik: Eğitimdeki Uygulamalar Üzerine Kuramsal Bir Çalışma | 
| 29 | Sosyal Bilimlerde Özgün Çalışmalar-1 
Bölüm Adı: Covıd-19 Pandemi Sürecinde Üniversite Öğrencilerinin Örgün ve Uzaktan Eğitime Bakışı | 
| 30 | Meta-Thematic Analysis in Research Process 
Bölüm Adı: Introduction to Meta-Thematic Analysis | 
| 31 | Meta-Thematic Analysıs in Research Process 
Bölüm Adı: Validity and Reliability in Qualitatıve Studies | 
| 32 | META-TEMATİK ANALİZ 
Bölüm Adı: META-TEMATİK ANALİZ | 
| 33 | EĞİTİMDE YENİ BİR YÖNELİM:MEGA-ÇOKLU BÜTÜNCÜLYAKLAŞIM VE BEYİN TEMELLİÖĞRENME ÖRNEKUYGULAMASI 
Yazar(lar): BATDI VELİ 	 | 
| 34 | Eğitim Bilimlerinde Yenilik ve Nitelik Arayışı 
Bölüm Adı: WEB-TABANLI ÖĞRETİM VE AKADEMİK BAŞARI: META ANALİTİK VE TEMATİK BİR KARŞILAŞTIRMA | 
| 1 | Bağlam Temelli Uygulamaların Kalıcılığa Etkisine İlişkin Çoklu Bütüncül Yaklaşım 
 BATDI VELİ,DUMAN Cevahir 
  | 
|---|---|
| 2 | Effectiveness of artificial intelligence practices in the teaching of social sciences: A multi- complementary research approach on pre-school education 
 DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ,TOPKAYA YAVUZ,ÖZÜPEKÇE SALMAN,AKŞAP Hatun Vera 
  | 
| 3 | Artificial intelligence applications in primary education: A quantitatively complemented mixed-meta-method study 
 TOPKAYA YAVUZ,DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ,AYDIN Sami 
  | 
| 4 | Mixed-meta method concerning the effect of blended learning practices on students’ academic achievement in higher education Settings 
 BİNGÖLBALI ABDULLAH,ASLAN AYDIN,BATDI VELİ,CİNKARA EMRAH 
  | 
| 5 | The effect of Project-based learning approach on students’ academic achievement: A mixed- meta Method 
 BATDI VELİ,TOPKAYA YAVUZ,JİBRİL Shafiye 
  | 
| 6 | Artificial Intelligence Applications in Education 
 ER Fatma Tuba,BATDI VELİ 
  | 
| 7 | Effectiveness of developing cross-cultural competence of pre-service teachers: a mixed-meta method   research 
 Ailauova Zhazira,DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ 
  | 
| 8 | Evaluation of cooperative learning in science education: A mixed-meta method study 
 YAŞAR MEHMET DİYADDİN,Erdoğan Mustafa,BATDI VELİ,Cinkara Ülkü 
  | 
| 9 | Evaluation of the effectiveness of critical thinking training on critical thinking skills and academic achievement by using mixed-meta method 
 BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL,Özçelik Ceyda,SEMERCİ NURİYE,ÖZKAYA ÖZLEM MİRAÇ 
  | 
| 10 | El efecto de las prácticas de pensamiento reflexivo sobre las puntuaciones de retención: un meta-método mixto (The effect of reflective thinking based practices on retention scores: a mixed-meta method) 
 CİNKARA EMRAH,SALMA Cihan,BATDI VELİ 
  | 
| 11 | Yapılandırmacı yaklaşım uygulamalarının tutuma etkisine ilişkin bir karma-meta çalışması 
 TOPKAYA YAVUZ,BATDI VELİ,ŞAHNE Eda Nur,ÖZKAYA ABDULKADİR 
  | 
| 12 | Farklı değişkenlerin öznel iyi oluş düzeyine etkisi: Nitel analizle bütünleştirilmiş karma-meta yöntemi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 13 | Effectiveness of portfolio assessment in primary education: A multi-complementary research approach 
 DOĞAN YUNUS,YILDIRIM Nazife Tuğba,BATDI VELİ 
  | 
| 14 | A mixed-meta method on the efficacy and impact of constructivist applications on permanent learning 
 YILDIRIM Nazife Tuğba,BATDI VELİ,EFENDİOĞLU AKIN 
  | 
| 15 | Use of augmented reality in science education: A mixed‑methods research with the multi‑complementary approach 
 ANIL ÖZGÜR, BATDI VELİ 
  | 
| 16 | Effectiveness of flipped classroom practices in teaching of science: a mixed research synthesis 
 DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, YAŞAR MEHMET DİYADDİN 
  | 
| 17 | Effectiveness of online learning: a multicomplementary approach research with responses from the COVID-19 pandemic period 
 BATDI VELİ, DOĞAN YUNUS, TALAN TARIK 
  | 
| 18 | Effectiveness of the Constructivist Approach to Learning: A Mixed-Meta Method Study 
 BATDI VELİ 
  | 
| 19 | Eylem araştırması desenli yansıtıcı düşünme uygulamalarının karma-meta analizi 
 BIÇAKCI BÜŞRANUR, BATDI VELİ 
  | 
| 20 | Effectiveness of layered curriculum: a mixed-meta research synthesis 
 DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, CİNKARA EMRAH, SOĞANCI SAADET 
  | 
| 21 | Ortaöğretim kademesinde oyun temelli uygulamaların karma-meta yöntemi ile analizi 
 BİNGÖLBALI ABDULLAH, YALÇIN NAZAN, BATDI VELİ 
  | 
| 22 | The effectiveness of using comics in education: a meta-analytic and meta-thematic analysis study 
 TOPKAYA YAVUZ, BATDI VELİ, BURAK DURMUŞ, ÖZKAYA ABDULKADİR 
  | 
| 23 | Evaluating the project based learning in science education through mixed-meta method 
 KILINÇ Büşra, YAŞAR MEHMET DİYADDİN, BATDI VELİ 
  | 
| 24 | Doküman incelemesinde artırılmış gerçeklik uygulamalarına ilişkin nitel ve nicel verileri karşılaştırma: Bir karma-meta yöntemi 
 BATDI VELİ, GÜRGEN AKICI Burcu 
  | 
| 25 | Analyzing the effect of coding-based applications on retention scores through the mixed-meta method 
 KURT Fatih, BATDI VELİ 
  | 
| 26 | İlköğretim ikinci kademede artırılmış gerçeklik uygulamalarının etkililiğinin karma-meta yöntemi ile analizi 
 BATDI VELİ, ANIL ÖZGÜR, TUNÇ Adem 
  | 
| 27 | Evaluating coding-based entertainment applications in the context of 21st century skills according to teachers' opinions 
 TALAN TARIK, BATDI VELİ 
  | 
| 28 | Yabancı dil öğretiminde e-öğrenme uygulamalarının kullanılmasına ilişkin bir karma-meta yöntemi 
 BATDI VELİ, CANDAN FEYZA 
  | 
| 29 | Öğretmen adaylarının web 2.0 araçlarını eğitimde kullanma yeterliliklerine ilişkin görüşlerinin rasch ölçme modeli ve MAXQDA ile analizi 
 TALAN TARIK, BATDI VELİ 
  | 
| 30 | Eğitimde Endüstri 4.0 ile ilişkili kavramların çok-yüzeyli Rasch ölçme modeliyle analizi 
 TALAN TARIK, BATDI VELİ 
  | 
| 31 | FoMO perception of academics: scale development and assessment 
 AYAZ SEZER, BATDI VELİ 
  | 
| 32 | The effects of augmented reality applications on secondary students' academic achievement in science course 
 TALAN TARIK, YILMAZ ZEYNEL ABİDİN, BATDI VELİ 
  | 
| 33 | Effect of coding-based instructional interventions on learners' attitudes: a mixed-meta study 
 DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, TÜFEKÇİ HÜLYA 
  | 
| 34 | Bilgisayar destekli eğitimle öğrenme: Bir meta-tematik analiz 
 BATDI VELİ, ANIL ÖZGÜR 
  | 
| 35 | Fen Bilgisi Dersinde Yapılandırmacı Yaklaşım Uygulamalarının Karma-Meta Yöntem ile Analizi 
 BATDI VELİ, ÖZTAŞ Cansu, TALAN TARIK 
  | 
| 36 | Yabancılara dil öğretiminde teknolojinin kullanımı: Bir Karma-Meta Yöntemi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 37 | A meta-thematic analysis of the effect of creative drama method on learning outcomes: from primary to higher education 
 BATDI VELİ, ASLAN AYDIN, DOĞAN YUNUS 
  | 
| 38 | Meta-Analysis of the Use of Augmented Reality Applications in Science Teaching 
 YILMAZ ZEYNEL ABİDİN, BATDI VELİ 
  | 
| 39 | Revisiting Brainstorming Within an Educational Context: A Meta-Thematic Analysis 
 DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ 
  | 
| 40 | Efficiency of digital and non-digital educational games: A comparative meta-analysis and a meta-thematic analysis 
 TALAN TARIK,DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ 
  | 
| 41 | Yaratıcı dramanın mini meta-tematik analizi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 42 | Effects of drama method on social communication skills: A comparative analysis 
 BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL 
  | 
| 43 | Music Education Competencies of Preschool Teachers and Preservice Preschool Teachers 
 ELALDI ŞENEL,BATDI VELİ,SÖNMEZ ÖLGER DEMET 
  | 
| 44 | EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH 
 TALAN TARIK,BATDI VELİ 
  | 
| 45 | İstasyon Tekniğinin Meta-Tematik Analizi 
 BATDI VELİ,ATİK Ümran 
  | 
| 46 | Augmented reality applications: A Meta-analysis and thematic analysis 
 BATDI VELİ,TALAN TARIK 
  | 
| 47 | Akıllı telefonların öğretmen adaylarının akademik başarıları ile sunum yeterlik düzeylerine etkisine ilişkin çoklu analiz 
 BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL,AKPUNAR BÜRHAN 
  | 
| 48 | An investigation of textbooks used to teach Turkish as a foreign language with Rasch measurement model and Maxqda 
 BİÇER NURŞAT,BATDI VELİ 
  | 
| 49 | Meta-Analytic and Meta-Thematic Analysis of STEM Education 
 BATDI VELİ,TALAN TARIK,SEMERCİ ÇETİN 
  | 
| 50 | Farklı Uygulamaların Akademik Başarı Bağlamında Çoklu Karşılaştırılması 
 BATDI VELİ,ANIL ÖZGÜR 
  | 
| 51 | The effect of technology supported teaching on students’ academic achievement: a combined meta-analytic and thematic study 
 BATDI VELİ,ASLAN Aydın,Zhu CHANG 
  | 
| 52 | A meta-analytic and thematic study concerning the effect of inquiry based instruction onlearners’ achievement 
 BATDI VELİ,SEMERCİ ÇETİN,ASLAN Aydın 
  | 
| 53 | The Effect of Computer-Supported Education on Student Attitudes: A Meta-Analytical Comparison for the Period 2005-2015 
 ANIL ÖZGÜR,BATDI VELİ,KÜÇÜKÖZER HÜSEYİN 
  | 
| 54 | The Meaning Crisis of Curriculum in Information Age 
 AKPUNAR BÜRHAN,BATDI VELİ,ÖZEREN ENDER,KIRILMAZKAYA GAMZE 
  | 
| 55 | Öğretmen adayları ile öğretim üyelerinin pedagojik formasyon eğitimi ders içeriklerinin yöntemsel çoğulculuk bağlamında karşılaştırmalı analizi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 56 | Comparing the high school English curriculum in Turkey through multi-analysis 
 BATDI VELİ 
  | 
| 57 | Eğitlence uygulamalarının akademik başarıya etkisi: meta-analitik bir çalışma 
 BATDI VELİ 
  | 
| 58 | A thematic-based meta analytic study regarding the effect of creativity on academic success and learning retention 
 ÖZDAŞ FAYSAL,BATDI VELİ 
  | 
| 59 | The Effect of Multiple Intelligences on Academic Achievement: A Meta-Analytic and Thematic Study 
 BATDI VELİ 
  | 
| 60 | Smart Board and Academic Achievement in Terms of the Process of Integrating Technology into Instruction: A Study on the McA / Pametna ploča i školski uspjeh s obzirom na proces integracije tehnologije u nastavu: istraživanje o MkP 
 BATDI VELİ 
  | 
| 61 | The Levels of German Teacher Trainers Working in Turkey Regarding Reigeluth’xxs Organizational Strategies 
 BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL 
  | 
| 62 | Metodolojik çoğulculukta yeni bir yönelim: çoklu bütüncül yaklaşım 
 BATDI VELİ 
  | 
| 63 | Comparing Effects of Different Applications on Pre ServiceTeachers:  A Meta Analysis 
 ELALDI ŞENEL,BATDI VELİ 
  | 
| 64 | A Meta Analytic Comparison of Mastery Model and Traditional Methods 
 BATDI VELİ 
  | 
| 65 | The Effect of Educational Entertaining Activities Supported with Co operative Learning in Teaching English 
 BATDI VELİ,SEMERCİ ÇETİN 
  | 
| 66 | Bloom’un programın ögelerine dayalı değerlendirme modeli bağlamında İngilizce öğretim programının çoklu analizi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 67 | Mobile Phone Use at School as an Element of Hidden Curriculum: M-Hidden Curriculum 
 AKPUNAR BÜRHAN,BATDI VELİ,YILDIRIM BİLAL,KULOĞLU AYŞENUR,ÖZEREN ENDER 
  | 
| 68 | Analysis of High School German Textbooks through RaschMeasurement Model 
 BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL 
  | 
| 69 | Türkiye deki Almanca Öğretmenlerinin Hizmet İçi Alan Eğitimineİlişkin Görüşleri ile Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri 
 BATDI VELİ 
  | 
| 70 | A Meta Analytic and Thematic Comparative Analysis of the Integration of Augmented Reality Applications into Education 
 YILMAZ ZEYNEL ABİDİN,BATDI VELİ 
  | 
| 71 | Analysis of High School English Curriculum Materials through Rasch Measurement Model and Maxqda 
 BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL 
  | 
| 72 | The effects of different applications on creativity regarding academic achievement: a meta analysis 
 ELALDI ŞENEL,BATDI VELİ 
  | 
| 73 | Effects of computer based instruction on pre-service teachers: a meta–analysis 
 ELALDI ŞENEL,BATDI VELİ 
  | 
| 74 | Effect of creative drama on academic achievement:  A  meta analytic and thematic analysis 
 BATDI VELİ,BATDI HACER 
  | 
| 75 | A Comparative Meta-Analysis of 5E and Traditional Approaches in Turkey 
 ANIL ÖZGÜR,BATDI VELİ 
  | 
| 76 | Ortaöğretim Dil ve Anlatım ders kitaplarının çok yüzeyli rasch ölçme modeliyle analizi 
 BATDI VELİ,BATDI HACER 
  | 
| 77 | Analysis of high school geography curriculum activities through rasch measurement model and nvivo 
 BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL 
  | 
| 78 | A meta analytic study concerning the effect of computer  based teaching on academic success in Turkey 
 BATDI VELİ 
  | 
| 79 | Analysis of teachers  views regarding web sites prepared by students in the computer departments of vocational high schools using the Rasch Measurement Model 
 BATDI VELİ 
  | 
| 80 | A meta analytic study regarding the effect of mıt on achievement  attitude and retention 
 BATDI VELİ 
  | 
| 81 | A meta analysis study of mind mapping techniques and traditional learning methods 
 BATDI VELİ 
  | 
| 82 | The effect of pedagogical training on prospective teachers  critical thinking skills 
 BATDI VELİ 
  | 
| 83 | A meta analysis of constructivist learning approach on learners  academic achievements  retention and attitudes 
 SEMERCİ ÇETİN,BATDI VELİ 
  | 
| 84 | The German teacher trainers’xx  self-efficacy beliefs 
 BATDI VELİ 
  | 
| 85 | The effects of a problem based learning approach on students’xx  attitude levels: a meta analysis 
 BATDI VELİ 
  | 
| 86 | Harmanlanmış öğrenme ortamlarının öğrencilerin akademik başarılarına etkisi  bir meta analiz çalışması 
 BATDI VELİ 
  | 
| 87 | Jigsaw tekniğinin öğrencilerin akademik başarılarına etkisinin meta analiz yöntemiyle incelenmesi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 88 | Etkinlik temelli öğrenme yaklaşımının akademik başarıya etkisi  Meta analitik ve tematik bir çalışma 
 BATDI VELİ 
  | 
| 89 | A meta analysis study comparing problem based learning with traditional instruction 
 BATDI VELİ 
  | 
| 90 | Kavram haritası tekniği ile geleneksel öğrenme yönteminin kullanılmasının öğrencilerin başarıları  bilgilerinin kalıcılığı ve tutumlarına etkisi  bir meta analiz çalışması 
 BATDI VELİ 
  | 
| 91 | Ortaöğretim matematik öğretim programı içeriğinin rasch ölçme modeli ve nvıvo ile analizi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 92 | İşbirlikli öğrenmenin yabancı dil öğretimindeki önemine ilişkin öğretmen görüşleri 
 BATDI VELİ 
  | 
| 93 | Evaluation of teachers  views about the affective domain of the high school new English curriculum in Turkey 
 BATDI VELİ 
  | 
| 94 | İlköğretim öğrencilerinin fen bilgisi öğrenimine yönelik motivasyon düzeylerinin cinsiyet ve sınıf değişkenine göre değerlendirilmesi 
 AKPUNAR BÜRHAN,BATDI VELİ,DÖNDER AYŞENUR 
  | 
| 95 | The Analysis of the Effects of Olfactive Stimulus in Learning in Context of Educational Technology 
 AKPUNAR BÜRHAN,ÖZDAŞ FAYSAL,YILDIRIM BİLAL,BATDI VELİ 
  | 
| 96 | Yabancı dil öğretiminde eğitsel oyunların kullanılmasına ilişkin öğretmen görüşleri 
 BATDI VELİ 
  | 
| 97 | Şarkıların yabancı dil becerilerini geliştirmedeki etkililiğine ilişkin öğrenci görüşleri 
 BATDI VELİ,SEMERCİ ÇETİN 
  | 
| 98 | Derslerde istasyon tekniği uygulamasının yansıtıcı sorgulaması 
 BATDI VELİ,SEMERCİ ÇETİN 
  | 
| 99 | Determining teachers  self efficacy beliefs in educational internet use 
 BATDI VELİ 
  | 
| 100 | Yabancı dil öğretiminde e öğrenmeye ilişkin öğrenci görüşleri  bir durum çalışması 
 SEMERCİ ÇETİN,BATDI VELİ 
  | 
| 101 | İlköğretim yabancı dil öğretiminde konuşma becerilerinin geliştirilmesinde İngilizce ders kitaplarının etkililiği 
 BATDI VELİ,ÖZBEK RAMAZAN 
  | 
| 102 | Yabancı dil ağırlıklı liselerde okutulan İngilizce ders kitabının etkili kullanılabilmesi için taşıması gereken özelliklere ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi  Elazığ ve Diyarbakır İlleri Örneği 
 BATDI VELİ,ÖZBEK RAMAZAN 
  | 
| 1 | Impact of digital games on developmental areas of preschool children: a meta-synthesis 
 DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ 
  | 
|---|---|
| 2 | Artificial intelligence and its applications in fields of Science 
 DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ 
  | 
| 3 | İlkokul Türkçe öğretim programının tarihsel gelişimi 
 AYDIN Sami,BATDI VELİ 
  | 
| 4 | Digital design in education 
 DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ 
  | 
| 5 | Coping with stress 
 DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ 
  | 
| 6 | Meta-analysis of the use of augmented reality applications in foreign language teaching 
 BATDI VELİ,AÇIKGÖZ Ayşenur 
  | 
| 7 | Öğrenme sürecinde yapılandırmacı yaklaşımın meta analizi ve meta tematik analizinin karşılaştırılması 
 BEŞE Selma Begüm,BATDI VELİ 
  | 
| 8 | Teaching profession 
 DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, SEVEN Hatice Gülçin, AÇIKGÖZ Ayşenur 
  | 
| 9 | 21.st century tezcher skills and technology use in learning environments 
 DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ 
  | 
| 10 | A theoretical review of brain-based education 
 DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, AKALIN Tuğba 
  | 
| 11 | Revisiting the effect of constructivist approach on academic achievement in mathematics: a mixed-meta research study 
 DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, MERT YÜKSEL Nalan 
  | 
| 12 | Factors affecting teachers’ and students’ preferences for distance education: a meta-thematic analysis 
 DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, TANRIKULU Elif 
  | 
| 13 | A review on project-based learning 
 DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, KAYIKLIK Fatma 
  | 
| 14 | An overview of blended learning 
 BATDI VELİ, YOKAK Mehtap 
  | 
| 15 | EBA applications in educational process 
 BATDI VELİ, GİZEM AÇIKKOL Hülya 
  | 
| 16 | Pandemi sürecinde dezavantajlı öğrenciler için öznel iyi oluş ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması 
 BATDI VELİ 
  | 
| 17 | Teacher’s views on the use of digital games in foreign language teaching 
 BATDI VELİ, TALAN TARIK 
  | 
| 18 | The proliferation of mobile learning: an overview of learning tools, opportunities and limitations 
 BATDI VELİ, AYDIN Aylin, TALAN TARIK 
  | 
| 19 | The effectiveness of educational game applications 
 BATDI VELİ, ÖCAL COŞKUN Gülfem, GÜRGEN AKICI Burcu 
  | 
| 20 | Blended learning practices in higher education during covid-19 pandemic: a rapid review of prelimınary findings 
 DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ 
  | 
| 21 | Meta-thematic analysıs of blended learning model in higher educatıon 
 BATDI VELİ, DOĞAN YUNUS 
  | 
| 22 | Meta-thematic analysis of constructivist approach in the second level of primary education 
 BATDI VELİ, YALÇIN Nazan 
  | 
| 23 | A meta-thematic analysis of the effects of socratic (question answer) method on education 
 DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, ABAZEED Hanen 
  | 
| 24 | Harmanlanmış öğrenme sürecinin değerlendirilmesi 
 BATDI VELİ, KAYIKLIK Fatma, TALAN TARIK 
  | 
| 25 | STEM eğitimi ile ilgili yapılmış tezlerin meta-tematik analizi 
 BATDI VELİ, TALAN TARIK, KAYIKLIK Fatma 
  | 
| 26 | Etkileşimli tahtanın kullanımına ilişkin kuramsal bir çalışma 
 BATDI VELİ, YALÇIN Nazan, GÜÇLÜER Hasan 
  | 
| 27 | Yaratıcı drama uygulamalarının değerlendirilmesi 
 BATDI VELİ, GÜÇLÜER Hasan, YALÇIN Nazan 
  | 
| 28 | Teknolojinin öğretmen eğitimine entegrasyonu 
 BATDI VELİ, Akın ERSÜ Ahmet, PARLAKKAYA Şerafettin 
  | 
| 29 | Animasyon tekniğinin meta-tematik analizi 
 BATDI VELİ, PARLAKKAYA Şerafettin, Akın ERSÜ Ahmet 
  | 
| 30 | Active learning revisited: a meta-thematıc analysis of its effects 
 DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, ÇOBAN Kübra 
  | 
| 31 | Using Games in Mathematics Curriculum in Turkey 
 BATDI VELİ 
  | 
| 32 | Analysis of Game Applications in Primary Education Second-Stage Mathematics Course Through Mixed-Meta 
 BATDI VELİ 
  | 
| 33 | Gerçekçi matematik eğitiminin mini meta-tematik analizi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 34 | Gerçekçi matematik eğitiminin meta-tematik analizi 
 BATDI VELİ,UYANIKER ŞEVVAL,UYANIKER İREM GÜL 
  | 
| 35 | Farklı kültürlerde okuyan öğretmen adaylarının bireysel inovasyon yeterlik düzeyleri 
 BATDI VELİ,AYAZ SEZER 
  | 
| 36 | Meta-thematic analysis of layered curriculum method 
 BATDI VELİ 
  | 
| 37 | Görsel işitsel araçların mini meta-analizi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 38 | Görsel işitsel araçların mini meta-tematik analizi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 39 | Yaratıcı dramanın mini-meta analizi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 40 | Yaratıcı dramanın mini meta-tematik analizi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 41 | Zihin haritası tekniğinin meta-tematik analizi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 42 | İki dilli eğitim uygulamalarının meta-analizi 
 BATDI VELİ,ASLAN Aydın 
  | 
| 43 | İlköğretim 2. sınıf öğretim programlarının cıpp modeline göre değerlendirilmesi 
 BATDI VELİ,TALAN HAFİZE 
  | 
| 44 | Öğretim programlarının uygulanmasında materyal kullanımına ilişkin görüşlerin değerlendirilmesi 
 BATDI VELİ,Tansu EREN,PAKSOY Elif Nisa 
  | 
| 45 | Evaluation of second grade curriculum considering the CIPP model 
 BATDI VELİ,TALAN HAFİZE 
  | 
| 46 | Teachers’ views on the use of materials in education programs 
 BATDI VELİ,TANSU EREN,PAKSOY ELİF NİSA 
  | 
| 47 | Eğitimde strateji geliştirmeye ilişkin kuramsal bir çalışma 
 AYAZ SEZER,YALAZA ORHAN,BATDI VELİ 
  | 
| 48 | Türkçe öğretim programının Bloom’un programın öğelerine dayalı değerlendirme modeli bağlamında incelenmesi 
 BATDI VELİ,TALAN HAFİZE 
  | 
| 49 | Pedagojik formasyon programının eğitsel eleştiri modelinin değerlendirme aşaması bağlamında incelenmesi 
 BATDI VELİ,ÖZKAN ŞEYMA 
  | 
| 50 | İlkokul 2. sınıf Türkçe öğretim programında tam öğrenme modeline göre geliştirilen başarı testinin geçerlik ve güvenirlik çalışması 
 BATDI VELİ,BUCAK FATMA 
  | 
| 51 | Mega-çoklu bütüncül yaklaşımın kuramsal dayanağı gestalt kuramı 
 BATDI VELİ 
  | 
| 52 | Probleme dayalı örnek uygulamayla eğitimde yeni bir yönelim: mega-çoklu bütüncül yaklaşım 
 BATDI VELİ 
  | 
| 53 | The Efficiency of Fun-Based Videos on Creativity, Individual Thinking and Attention In English Teaching 
 BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL 
  | 
| 54 | İngilizce öğretiminde şarkıların etkililiği 
 BATDI VELİ,SEMERCİ ÇETİN 
  | 
| 55 | Fen Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları 
 YILMAZ ZEYNEL ABİDİN,BATDI VELİ 
  | 
| 56 | Fen ve Fizik Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Değerlendirilmesi 
 ANIL ÖZGÜR,BATDI VELİ 
  | 
| 57 | Eğitici çizgi romanın etkililiğine yönelik bir değerlendirme 
 TOPKAYA YAVUZ,BATDI VELİ,TOKCAN HALİL 
  | 
| 58 | Araştırma Temelli Öğrenmenin Tutuma Etkisi 
 BATDI VELİ,ANIL ÖZGÜR 
  | 
| 59 | Artırılmış Gerçeklik Destekli Başarı Testi: Optik Ünitesi 
 ANIL ÖZGÜR,BATDI VELİ 
  | 
| 60 | Meta and Content Analysis of Dissertations related to Brain Based Learning in Science Education in Turkey 
 YAŞAR Mehmet Diyaddin,BATDI VELİ 
  | 
| 61 | Eliot Eisner’ın eğitsel eleştiri değerlendirme modeli bağlamında pedagojik formasyon program sürecinin değerlendirilmesi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 62 | 5E öğrenme döngüsünün akademik başarıya etkisinin tematik analizi. 
 BATDI VELİ,ARCAGÖK SERDAR,BORAN GÖKSEL 
  | 
| 63 | Öğretmenlerin öğretmen standartlarını gerçekleştirme düzeylerine ilişkin görüşleri 
 BATDI VELİ 
  | 
| 64 | Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleği genel yeterliklerinin değerlendirilmesi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 65 | Öğretmen adaylarının yazılı ve sözlü ifade becerilerine ilişkin öz-yeterlik bağlamında karşılaştıkları problemler ve öneriler 
 BATDI VELİ 
  | 
| 66 | Akıllı telefonların öğretmen adaylarının akademik başarıları ile yeterlilik düzeylerine etkisine ilişkin çoklu analiz. 
 BATDI VELİ 
  | 
| 67 | Evaluation of English course curriculum for 8th grade with regard to Stake’s congruence-contingency model. 
 BATDI VELİ,ASLAN AYDIN 
  | 
| 68 | The views of prospective teachers on self-peer assessment and teaching practice in the framework of general competencies of teachers in Turkey 
 BATDI VELİ,AKDAĞ KURNAZ EREN 
  | 
| 69 | Öğretmenlerin eğitim programı tasarım yaklaşımı tercih düzeyleri 
 BATDI VELİ 
  | 
| 70 | Proje tabanlı öğrenmenin akademik başarıya etkisinin çoklu bütüncül yaklaşım bağlamında değerlendirilmesi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 71 | Çoklu zekâ kuramının akademik başarıya etkisinin çoklu bütüncül yaklaşımla karşılaştırmalı analizi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 72 | Araştırma temelli öğrenmenin öğrenenlerin başarılarına ilişkin karşılaştırmalı bir analiz 
 BATDI VELİ,SEMERCİ ÇETİN,ASLAN AYDIN 
  | 
| 73 | Farklı uygulamalarla öğretmen adaylarının akademik başarı düzeyleri ve öğretim üyelerinin mevcut duruma ilişkin görüşlerinin meta analitik ve tematik karşılaştırılması 
 BATDI VELİ,AKPUNAR BÜRHAN,ÖZTÜRK MUSTAFA 
  | 
| 74 | Öğretmen adayları ile öğretim üyelerinin pedagojik formasyon eğitim ders içeriklerinin öğrenme kuramlarına göre yöntemsel çoğulculuk bağlamında Rasch ve Maxqda ile karşılaştırmalı analizi 
 BATDI VELİ 
  | 
| 75 | Metodolojik Çoğulculukuta Yeni Bir Yönelim: Trend Programlarla Çoklu Bütüncül Bir Yaklaşım 
 BATDI VELİ 
  | 
| 76 | Dramanın meta analitik ve tematik boyutu ile öğretmen adaylarının bu yönteme ve sosyal iletişim becerilerine ilişkin görüşleri 
 BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL 
  | 
| 77 | The effect of project based learning on retention  achievement  attitudes and English teaching  (a meta analytic, thematic and experimental comparison) 
 ÖZDAŞ FAYSAL,BATDI VELİ 
  | 
| 78 | Compilation on metacognition concept 
 KULOĞLU AYŞENUR,KARAHAN OSMAN,BATDI VELİ,AYDEMİR HASAN,AKMENÇE EZGİ 
  | 
| 79 | The whole human being paradigm and holistic curriculum approach 
 ÖZDAŞ FAYSAL,AKPUNAR BÜRHAN,BATDI VELİ,KARAHAN OSMAN,YILDIRIM BİLAL 
  | 
| 80 | The evaluation of 4 4 4 education model reform in Turkey based on the views of school administrators 
 GEZER YUSUF,BATDI VELİ,KARAHAN OSMAN,TAN ÇETİN,DÖNDER AYŞENUR 
  | 
| 81 | The problems regarding the use of internet technology in engineering education in Turkey 
 AKPUNAR BÜRHAN,BATDI VELİ,BENZER ALİ İHSAN,TAN ÇETİN,KARAHAN OSMAN 
  | 
| 82 | Teachers  views on the effects of fun language teaching on students  psyhological  social and affective domains 
 DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ,YILDIRIM BİLAL,DÖNDER AYŞENUR 
  | 
| 83 | İngilizce ders kitaplarının  4  8  Sınıflar  Rasch Ölçme Modeliyle değerlendirilmesi 
 SEMERCİ ÇETİN,BATDI VELİ 
  | 
| 84 | Teachers  views on the practice of project based learning approach in primary school science education 
 DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ,YILDIRIM BİLAL 
  | 
| 85 | The evaluation of the primary education fourth and fifth grades English coursebooks with regard to teachers  views 
 SEMERCİ ÇETİN,BATDI VELİ 
  | 
| 86 | Öğretmenlerin web kullanım amaçlarının belirlenmesi 
 DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ,AKPUNAR BÜRHAN 
  | 
| 87 | İlköğretim 4  ve 5  sınıf İngilizce ders kitaplarındaki metin seçimine ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi 
 BATDI VELİ,SEMERCİ ÇETİN 
  | 
| 1 | Alanyazın Tarama ve Derlemeye Yolculuk 
  
 | 
|---|---|
| 2 | Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Fen Eğitiminde Kullanımı 
 Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Fen Eğitiminde
Kullanımının etkilerini ortaya çıkarmak 
 | 
| 3 | A comparative analysis of a meta analytic  thematic review of drama method and preservice teachers views on the related method and communication skills Drama Yönteminin Meta Analitik ve Tematik Boyutu İleÖğretmen Adaylarının Yönteme ve Sosyal İletişi 
 The main subject in the project was to identify to what extent the course of drama contributes to training and social communication skills of preservce teachers  Projenin temel araştırma konusu drama dersinin öğretmen adaylarının eğitimine ve sosyal  
 | 
| 4 | A Comparative Analysis of the Views of Preservice Teachers and Academics on Pedagogical Training Courses Content with regard to Learning Theories in the context of Methodological Pluralism through Rasch and Maxqda Öğretmen Adayları ile Öğretim Üyeler 
 Determining the views of academics and preservice teachers on the contents of PTC considering the learning theories  constructivist  cognitive  behavioristic  humanistic learning  through methodological pluralism was serached in this project Pedagoji 
 | 
| 5 | Yabancılara Türkçe Öğretim Programının Uygulanmasında Kullanılan Ders Materyallerinin Etkililiğinin Değerlendirilmesi 
  
 | 
| 6 | Kuramdan Uygulamaya Sistematik Literatür İnceleme Kursu (KUSLİK) 
  
 | 
| 7 | Araştırmacı Eğitimi Online Öğrenme Ortamının ve Sisteminin Geliştirilmesi ve Tasarımı 
 Örnekler ve Uygulamalarla Meta Tematik Analiz Eğitimi 
 | 
| 8 | Araştırmacı Eğitimi Online Öğrenme Ortamının ve Sisteminin Geliştirilmesi ve Tasarımı 
  
 | 
| 9 | Depremzede öğrencilerin öznel iyi oluş düzeylerinin artırılması 
  
 | 
| 10 | 4-6 Yaş Okul Öncesi Öğretmenlerinin 21. YY. Öğretmen Yeterlikleri Bağlamında Geliştirilmesi 
 İlgili kurum ve kademedeki öğretmenlerin söz konusu yeterlikler çerçevesinde kalitelerini arttırma, öğretmenlerin yeterlik ve performans düzeylerinin yüksek olması ve eğitim-öğretim hizmetlerinin daha sağlıklı yapmaları için eğimsel paylaşımlar sağla 
 | 
| 11 | Pandemi sürecinde dezavantajlı öğrencilerin akademik bağlamda desteklenmesi 
  
 | 
| 1 | CUMHURİYET KIZ ANADOLU İ.H.L 
 İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ 
 | 
|---|---|
| 2 | ELAZIĞ ANADOLU LİSESİ PANSİYONU 
 BELLETİCİ ÖĞRETMEN 
 | 
| 3 | CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ 
 İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ 
 | 
| 4 | FATİH İLKÖĞRETİM OKULU 
 İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ 
 | 
| 5 | KOVANCILAR ANADOLU LİSESİ 
 İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ 
 | 
| 6 | KARŞIYAKA LİSESİ 
 İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ 
 | 
| 1 | Exploring the nexus of education, language, and technology in the 21st century 
       Yazar Adı: DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ 
 , Yayın Yeri: Nova Science Publishers, Inc. 
 | 
|---|---|
| 2 | Kapsayıcı öğretmen el kitabı 
       Yazar Adı: DEMİRKOL MEHMET, BATDI VELİ 
 , Yayın Yeri: Anı Yayıncılık 
 | 
| 3 | İnovasyon yönetimi ve inovatif metaverse 
       Yazar Adı: BATDI VELİ, AYAZ SEZER 
 , Yayın Yeri: Anı yayıncılık 
 | 
| 4 | Eğitimde teknoloji destekli yeni yönelimler 
       Yazar Adı: BATDI VELİ, YILMAZ ZEYNEL ABİDİN 
 , Yayın Yeri: Anı Yayıncılık 
 | 
| 5 | Teknoloji çağında eğitim ve güncel yaklaşımlar 
       Yazar Adı: TALAN TARIK, BATDI VELİ 
 , Yayın Yeri: Efeakademi 
 | 
| 6 | META-TEMATİK ANALİZ Örnek Uygulamalar 
       Yazar Adı: BATDI VELİ 
 , Yayın Yeri: ANI YAYINCILIK EĞİTİM VE DANIŞMANLIK LTD. ŞTİ. 
 | 
| 7 | Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme 
       Yazar Adı: BATDI VELİ 
 , Yayın Yeri: Nobel Yayıncılık 
 | 
| 8 | Öğretim Programları 
       Yazar Adı: BATDI VELİ, DOĞAN YUNUS 
 , Yayın Yeri: Akademisyen Kitabevi 
 | 
| 9 | New trends and scientific researches in education 
       Yazar Adı: BATDI VELİ 
 , Yayın Yeri: Anı Yayıncılık 
 | 
| 10 | Meta-Thematic Analysıs in Research Process 
       Yazar Adı: BATDI VELİ 
 , Yayın Yeri: Anı Yayıncılık 
 | 
| 11 | International congress on social sciences China to Adriatic: Full Texts book 
       Yazar Adı: BATDI VELİ,ALIMGEREY Zhanuzak 
 , Yayın Yeri: İksad Publication 
 | 
| 12 | International congress on social sciences China to Adriatic: Abstract book 
       Yazar Adı: BATDI VELİ,ALIMGEREY Zhanuzak 
 , Yayın Yeri: İksad Publication 
 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2018-2019 | Çağdaş Öğretim Kuramları | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2018-2019 | Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 6 | 
| 3 | 2018-2019 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Etik | Türkçe | 3 | 
| 4 | 2019-2020 | Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 4 | 
| 5 | 2019-2020 | Bilimsel Aeraştırma Yöntemleri ve Etik | Türkçe | 3 | 
| 6 | 2019-2020 | Yüksek Lisans Tezi | Türkçe | 1 | 
| 7 | 2019-2020 | Bilimsel Araştırma Yönetim ve Teknikleri | Türkçe | 3 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2015-2016 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 4 | 
| 2 | 2015-2016 | Eğitim Programlarında Yeni Yaklaşımlar | Türkçe | 4 | 
| 3 | 2015-2016 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 | 
| 4 | 2015-2016 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 | 
| 5 | 2015-2016 | Öğretmenlik Uygulaması-I | Türkçe | 2 | 
| 6 | 2016-2017 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 6 | 
| 7 | 2016-2017 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 4 | 
| 8 | 2016-2017 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 9 | 2016-2017 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I | Türkçe | 4 | 
| 10 | 2016-2017 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 2 | 
| 11 | 2016-2017 | PROGRAM GELİŞTİRME | Türkçe | 2 | 
| 12 | 2016-2017 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 | 
| 13 | 2015-2016 | Öğretmenlik Uygulaması-II | Türkçe | 2 | 
| 14 | 2015-2016 | Öğretmen Yeterlikleri | Türkçe | 2 | 
| 15 | 2018-2019 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 | 
| 16 | 2018-2019 | Eğitimde Program Geliştirme | Türkçe | 2 | 
| 17 | 2018-2019 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 | 
| 18 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması-1 | Türkçe | 2 | 
| 19 | 2019-2020 | Eğitimde Program Geliştirme | Türkçe | 2 | 
| 20 | 2019-2020 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 1 | 
| 21 | 2019-2020 | Eğitime Giriş | Türkçe | 2 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Devam Ediyor | OKUMA ÇEMBERİNE DAYALI UYGULAMALARIN ETKİLİLİĞİ: BİR META-TEMATİK ÇALIŞMASI | CEYLAN UÇAN | TezMerkezi | 2025 | 
| 2 | Tamamlandı | Görev odaklı öğretim uygulamalarının karma-meta yöntemiyle değerlendirilmesi | MERVE SAYGIN | TezMerkezi | 2025 | 
| 3 | Tamamlandı | Okul öncesi ve ilköğretim kademelerinde oyun temelli uygulamaların meta-analizi ile meta-tematik analizinin karşılaştırılması | NAZAN YALÇIN | TezMerkezi | 2024 | 
| 4 | Tamamlandı | Yansıtıcı düşünmeye dayalı uygulamaların tutuma etkisine ilişkin bir karma-meta yöntemi çalışması | AHMED ELHLİF | TezMerkezi | 2024 | 
| 5 | Tamamlandı | Eğitimde dijital öykü kullanımının karma- meta yöntemi ile değerlendirilmesi | DERYA TATLI | TezMerkezi | 2024 | 
| 6 | Devam Ediyor | Okul Öncesi Kademesinde Yapay Zekâya Dayalı İnteraktif Öğrenme Ortamlarının Nitel Araştırma Destekli Karma-Meta Yöntemiyle Değerlendirilmesi | SELMA BEGÜM BEŞE | TezMerkezi | 2024 | 
| 7 | Tamamlandı | Matematik öğretiminde probleme dayalı öğrenmenin karma-meta yöntemi ile değerlendirilmesi | ECEM ŞAHİN | TezMerkezi | 2023 | 
| 8 | Tamamlandı | Farklılaştırılmış öğretim uygulamalarının çoklu bütüncül yaklaşımla değerlendirilmesi | BURCU GÜRGEN AKICI | TezMerkezi | 2023 | 
| 9 | Tamamlandı | Zihin haritalarının çoklu bütüncül yaklaşımla analizi bağlamında okul öncesi eğitim programında kullanılmasının değerlendirilmesi | ŞEYMA ÖZKAN KARAOĞLAN | TezMerkezi | 2021 | 
| 10 | Tamamlandı | Türkiye'de Gerçekçi Matematik Eğitimi'nin meta-tematik analizi | İREM GÜL UYANIKER | TezMerkezi | 2021 | 
| 11 | Tamamlandı | Tam öğrenme modelinin çoklu bütüncül yaklaşımla analizi bağlamında Türkçe öğretim programında kullanılmasının değerlendirilmesi | FATMA BUCAK | TezMerkezi | 2020 | 
| 1 | Meta Analiz Çalıştayı 
 Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık tarafından düzenlenen Meta Analiz çalıştayına katılım. 
 | 
|---|---|
| 2 | Meta-tematik Analiz 
 Meta-tematik Analizin tanıtımı ve örnek uygulamalar 
 | 
| 3 | Meta-tematik Analiz ve Maxqda Nitel Veri Analizi Programı ile Örnek Uygulamalar 
 Meta-tematik Analiz,n tanıtımı ve Maxqda Nitel Veri Analizi Programı ile Örnek Uygulamaların yapılması 
 | 
| 4 | Meta-tematik Analiz 
 Meta-tematik Analizin tanıtımı 
 | 
| 5 | QSR N-VIVO 8, MetaWin ve Comprehensive Meta-Analysis (CMA) Programlarının Tanıtımı ve Kullanımı 
 QSR N-VIVO 8, MetaWin ve Comprehensive Meta-Analysis (CMA) Programlarının Tanıtımı ve Kullanımına ilişkin Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Anafartalar Eğitim Fakültesi'ndeki akademisyenlere kurs verdi. İlgili programların tanıtımını yaparak nasıl  
 | 
| 6 | Maxqda ile Nitel Veri Analizi Çalıştayı 
 Maxqda ile Nitel Veri Analizi Çalıştayı sonucunda Katılım Belgesi alındı. 
 | 
| 7 | QSR N-VIVO 8, MetaWin ve Comprehensive Meta Analysis (CMA) bilgisayar programlarının tanıtımı ve kullanımı 
 Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesinde QSR N-VIVO 8, MetaWin ve Comprehensive Meta Analysis (CMA) bilgisayar programlarının tanıtımı ve kullanımına ilişkin kurs verdi. İlgili programlara yönelik tanıtım ve kullanım bilgisinden sonra  
 | 
| 1 | Türk Dünyası Eğitimciler Birliği (TURKDEB) Üye Bilimsel Kuruluş 2015 | 
|---|---|
| 2 | EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMİ DERNEĞİ Üye Bilimsel Kuruluş 2015 |