
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
					
| 1 | Nitel Araştırmalarda Yapay Zekâ Araçları-I 
Bölüm Adı: Eğitimde Yapay Zeka: Akademik Yazımda Grammarly'nin Rolü | 
|---|---|
| 2 | Nitel Araştırmalarda Yapay Zekâ Araçları-I 
Bölüm Adı: Quillbot ile Akademik Yazımda Devrim Yaratmak:Prafrazın Gücü | 
| 3 | Nitel Araştırmalarda Yapay Zekâ Araçları-I 
Bölüm Adı: Nitel Araştırmalarda Perplexity.AI | 
| 4 | Exploring the Nexus of Education, Language and Technology in the 21st Century 
Bölüm Adı: Unplugged Coding Applications | 
| 5 | Akademik Araştırma Süreçlerinde Dijital Teknolojilerin Destekleyici Rolü: Teoriden Uygulamaya 
Bölüm Adı: Araştırmaların Yayın Süreci | 
| 6 | Kuramdan Uygulamaya Okul Geliştirme Çalışmaları 
Bölüm Adı: Okul Geliştirmede 21. yy. Öğrenme Becerileri | 
| 7 | Z Kuşağı Ethosfer Sisteminin Analizi [Z’amane Kuşağını Anlama] 
Bölüm Adı: Fenomen Analizi | 
| 8 | Z Kuşağı Ethosfer Sisteminin Analizi [Z’amane Kuşağını Anlama] 
Bölüm Adı: Sosyal Medya (Tweet Analizleri) | 
| 9 | Yetişkin Gelişimi ve Öğrenme 
Bölüm Adı: Yetişkinlik ve Yaşlılıkta Dikkat, Hafıza | 
| 10 | Yetişkin Gelişimi ve Öğrenme 
Bölüm Adı: Yetişkinlik ve Yaşlılıkta Zeka, Yaratıcılık ve Bilgelik | 
| 11 | Eğitimde Çağdaş Gelişmeler - STEM Eğitim Modeli 
Bölüm Adı: STEM Eğitim Modeli | 
| 12 | Eğitimde Çağdaş Gelişmeler - Waldorf Yaklaşımı 
Bölüm Adı: Waldorf Yaklaşımı | 
| 13 | Teknoloji Destekli Öğretim: Güncel Gelişmeler 
Bölüm Adı: Bir Eğitim Modeli Olarak STEM | 
| 14 | Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi - “Çocuğun Keşif Yolculuğu” 
Bölüm Adı: Erken Çocukluk Dönemi Fen Eğitiminde Stem Yaklaşımı | 
| 15 | Etkili Öğretim Stratejileri 
Bölüm Adı: Teknoloji Kullanımı | 
| 1 | Design-Based Digital Story Program: Enhancing Coding and Computational Thinking Skills in Early Childhood Education 
 BAŞARAN MEHMET,METİN ŞERMİN,Kalyenci Zeliha Damla,Relkin Emily,Bilir Büşra 
  | 
|---|---|
| 2 | Dialogues with artificial intelligence: Exploring medical students’ perspectives on ChatGPT 
 BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 3 | Early Coding Education and its Multidimensional Impact on Preschool Development: An Analysis of ChatGPT’s Insights 
 BAŞARAN MEHMET,VURAL ÖMER FARUK,METİN ŞERMİN,Tamur Sabiha 
  | 
| 4 | A meta-thematic analysis of using technology-mediated gamification tools in the learning process 
 Candan Feyza, BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 5 | Adaptation of the Computational Thinking Skills Assessment Tool (TechCheck-K) in Early Childhood 
 METİN ŞERMİN,BAŞARAN MEHMET,KALYENCİ ZELİHA DAMLA,YILDIRIM SEHERYELİ MERVE,Relkin Emily 
  | 
| 6 | Meta-thematic synthesis of research on early childhood coding education: A comprehensive review 
 BAŞARAN MEHMET,METİN ŞERMİN,VURAL ÖMER FARUK 
  | 
| 7 | The Plights of West-African Students in Turkish Universities: A Case Study of Gaziantep University 
 BAŞARAN MEHMET,VURAL ÖMER FARUK,Jibril Shafiyu 
  | 
| 8 | Examining coding skills of five-year-old children 
 METİN ŞERMİN, BAŞARAN MEHMET, Kalyenci Zeliha Damla 
  | 
| 9 | The effect of project-based STEAM activities on the social and cognitive skills of preschool children, 
 BAŞARAN MEHMET, BAY ERDAL 
  | 
| 10 | Doğan Cüceloğlu’s Philosophy of Education in Context of His Speeches and Writing Works 
 BAŞARAN MEHMET, Candan Feyza 
  | 
| 11 | Nuclear Sciences School for Science Teachers 
 UYGUR EMRE, EŞ HÜSEYİN, BAŞARAN MEHMET, BİBER MÜFTÜLER FAZİLET ZÜMRÜT 
  | 
| 12 | Investigation of the relationship between teachers’ inquiry-based teaching self-efficiency for STEM+S and their computational thinking skills 
 BAŞARAN MEHMET, İlter Merve 
  | 
| 13 | Investigation of the Attitudes of Primary School Teachers Towards Refugee Students 
 Kara Veysel, BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 14 | Sosyal Beceri Eğitimine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi 
 Gür Dörtok Hatice Damla, BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 15 | Artırılmış Gerçeklik (Ag) Uygulamalarının Okul Öncesi Dönemde Uygulanabilirliğine İlişkin Öğretmen Görüşleri 
 BAŞARAN MEHMET, Nacat Erkan, Nacar Gökçen, Tüfekçi Hülya, VURAL ÖMER FARUK 
  | 
| 16 | Development of Teachers Perception Scale Regarding of Visual Arts with NFT: Validity – Reliability Study 
 VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 17 | Distance Education Experiences of Syrian Students under Temporary Protection during the Covid-19 Pandemic 
 BAŞARAN MEHMET, İlter Merve, Alemdar Murat, VURAL ÖMER FARUK 
  | 
| 18 | Investigation of the relationship between teachers self-efficacy in Inquiry-based teaching for STEM+S and teaching 21st century skills 
 Durucu Ayşe Sonay, BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 19 | Development of inquiry skills scale for life studies: Validity and reliability study 
 BAŞARAN MEHMET, AKCAN EMRULLAH 
  | 
| 20 | Ortaokul Öğrencilerinin Covid-19 ve Covid-19 Pandemi Dönemindeki Okul Kavramına Yönelik Algılarının Belirlenmesi 
 VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET, Özkan Çigdem, Orhan Neslihan, Ortoğlu Zühal 
  | 
| 21 | Test for assessing coding skills in early childhood 
 Kalyenci Damla, METİN ŞERMİN, BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 22 | Analysis of High School Students’ Perceptions of Covid-19 and School during the Covid-19 Period through Metaphors 
 VURAL ÖMER FARUK, Altınparmak Esra, Aras Şadiye Elif, BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 23 | Students’ “COVID-19” and “school” perceptions in the pandemic 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, DEMİRTAŞ ZEYNEP, Karamanlı Aynur, Bayrakçı Cansu 
  | 
| 24 | Uzaktan Eğitim Sürecinde İlkokul Öğrencilerinin Ödevle İlgili Durumlarının Veli Görüşleri Açısından İncelenmesi 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Eraslan Aslı, Belen Fatih, Abar Hatice Sena 
  | 
| 25 | İlkokul Velilerinin Covid-19’a Karşı Metaforik Algıları 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Çetin Ebrucan, Akay Celep Derya, Uslu Ebru 
  | 
| 26 | Teachers’ Metaphoric Perceptions of Covid-19 And School in the Process of Covid-19 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Ulaş Suat Deniz, Kurt Halil İbrahim, Bayındır Sezgi, Cihan Özgül 
  | 
| 27 | Teacher Views on Blended Learning 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, ÖZTAŞ CANSU 
  | 
| 28 | Solution Proposals for High School Students’ Problems in Spelling and Punctuation: Student and Teacher Views 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Yavuz Tamer 
  | 
| 29 | Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Durumlarının İncelenmesi 
 BAŞARAN MEHMET, Ülger Irmak Gül, Demirtaş Merve, Kara Elif, Geyik Ceylan, VURAL ÖMER FARUK 
  | 
| 30 | Ar-Ge Çalışmalarının Okullar Üzerine Etkisinin Erasmus+ Projeleri Bağlamında Değerlendirilmesi 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Kumru Semra, Acar Derya, Kayıklık Fatma 
  | 
| 31 | The reasons for teachers’ preference for Master’s degree 
 VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 32 | The Reasons  for  Gaining  and  Losing  the  Popularity  of  a Paradigm in Constructivism: Why? and How? 
 BAY ERDAL, BAŞARAN MEHMET, DÖŞ BÜLENT 
  | 
| 33 | Evaluation of Information Technologies and Software Course Curriculum in the Context of CIPP Model 
 İlteriş Özdemir Oğuzhan, BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 34 | Evaluation of Preschool Education Program According to CIPP Model 
 BAŞARAN MEHMET, Dursun Büşra, Gür Dörtok Hatice Damla, Yılmaz Gökhan 
  | 
| 35 | Meta-Thematic Analysis of Flipped Classroom Applications 
 BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 36 | Koronavirüs (Covıd-19) Pandemi Sürecinin Getirisi Olan Uzaktan Eğitimin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma 
 BAŞARAN MEHMET,Doğan Elif,Karaoğlu Esra,Şahin Ecem 
  | 
| 37 | Öğretme-Öğrenme Sürecinde Yapılandırmacı Öğretmen Performansı Değerlendirme Ölçeği: Bir Rubrik Çalışması 
 BAŞARAN MEHMET,BAGÇECİ BİRSEN,ŞAHİN KİLİSLİOĞLU ASİYE,Doğan Esra 
  | 
| 38 | 8. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç ve Ürün (CIPP) Modeline Göre Değerlendirilmesi 
 BAŞARAN MEHMET,Can Muhammet Salih,Özdemir İlteriş Oğuzhan 
  | 
| 39 | Proje Tabanlı Öğretim Sürecinde eTwinning Faaliyeti’nin Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Yansıması 
 BAŞARAN MEHMET,Kaya Zehra,Akbaş Nurcan,Yalçın Nazan 
  | 
| 40 | Development of Inquiry Based Teaching Self-Efficacy Scale for STEMS Education: Validity and Reliability Study 
 YILDIRIM İBRAHİM,BAŞARAN MEHMET,CÜCÜK EYÜP,YOKUŞ ERHAN 
  | 
| 41 | İlkokul Öğrencilerinin STEM’e İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi 
 ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 42 | Öğretmen Adaylarının Mesleğe İlişkin Öz Yeterlikleri ile Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi 
 YOKUŞ ERHAN,CÜCÜK EYÜP,BAŞARAN MEHMET,YILDIRIM İBRAHİM 
  | 
| 43 | Sınıf Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Programın Uygulanışı Üzerine Görüşlerinin Analizi 2016 Yılında Gelinen Son Nokta 
 BAĞCECİ BİRSEN, BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK 
  | 
| 44 | Mathematical Knowledge and Skills Expected by Higher Education in Engineering and the Social Sciences  Implications for High School Mathematics Curriculum 
 BAŞARAN MEHMET, ALACACI CENGİZ, KALENDER İLKER, Özalp Gülümser 
  | 
| 1 | The Plights of West-African Students in Turkish Universities, A Case Study of Gaziantep University 
 Jibril Shafiyu, BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK 
  | 
|---|---|
| 2 | NFT Perception Scale 
 VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET, Geyik Ceylan 
  | 
| 3 | Okul İdarecilerinin Covid-19 Sürecine İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Çömez Adnan, Ekşi Mehmet, Akdağ Tuğba Nur 
  | 
| 4 | Students' Perception of Covid-19 and School Perceptions in the Covid-19 Process: A Metaphor Analysis Study 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Fet Elif Yağmur, Yıldırım Sucu Hilal, Durmuş Keskin Özlem 
  | 
| 5 | Covid 19 Uzaktan Eğitim Sürecinin Kaynaştırma Öğrencilerine Etkisine Dair Öğretmen Görüşleri 
 Dağdelen Gülin, Kaşan Ferihan, Coşkun Gülfen Öcal, BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK 
  | 
| 6 | Test for Assessing Coding Skills in Early Childhood Period 
 Kalyenci Zeliha Damla, METİN ŞERMİN, BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 7 | Okullardaki Değerler Eğitimi Çalışmalarının Öğrenci Davranışlarına Etkisi 
 Sekin Serap, Tozcu Rabia, Karadağ Nihan, BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK 
  | 
| 8 | Öğretmenlerin Eğitimde Teknoloji Kullanımı ve Tersine Çevrilmiş Sınıf Hakkındaki Görüşleri 
 Başaran Feyza, VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET, DEMİRTAŞ ZEYNEP 
  | 
| 9 | Ortaokul Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecinde Web 2.0 Araçları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Canyurt Mukaddes, Sevinç Derya, Vural Meserret 
  | 
| 10 | Teachers’ Opinions for Academic Development 
 VURAL ÖMER FARUK,BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 11 | Kırsal Kesimlerde Öğrenim Gören Öğrencilerin STEM Eğitimine İlişkin Tutumları: “Köyde STEM” Projesi 
 UYGUR EMRE, BAŞARAN MEHMET, AŞIK GÜRSU, Uygur Mesude, Yıldırım Binali, İpek Hakan 
  | 
| 12 | Okul öncesinde Stem uygulamalarının okul öncesi dönemdeki çocuklar üzerinde etkisi 
 BAŞARAN MEHMET,BAY ERDAL 
  | 
| 13 | The Examination of Inquiry-Based Teaching Self-Efficacy of Teachers within STEMS Instruction 
 CÜCÜK EYÜP,BAŞARAN MEHMET,YOKUŞ ERHAN,YILDIRIM İBRAHİM 
  | 
| 14 | Ortaöğretim Öğrencilerinin Ders Çalışma Alışkanlıkları ile Akademik Başarılar Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi 
 BAŞARAN MEHMET, Maraş Mehmet 
  | 
| 15 | Öğretmenlerin STEM'e İlişkin Metaforik Algıları Üzerine Nitel Bir Değerlendirme 
 BAY ERDAL, BAŞARAN MEHMET, Tıraş Meral 
  | 
| 16 | STEM Eğitiminin Öğretmenlerin Sorgulamaya Dayalı Öğretim Özyeterlikleri ve STEM Farkındalıkları Üzerine Etkisi 
 BAŞARAN MEHMET,YILDIRIM İBRAHİM 
  | 
| 17 | Bir Okul Öncesi Eğitim Kurumu İçin Stem [Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik] Eğitici Eğitimi Süreci ve Basamakları 
 BAŞARAN MEHMET,BAY ERDAL 
  | 
| 18 | An Analysis of Teachers’ Opinions about the Mathematics Curriculum through Understanding by Design Approach 
 BAŞARAN MEHMET,ÖZYURT MELİKE,YİĞİT CELAL 
  | 
| 19 | STEM’in Kökenleri ve Uluslararası Müfredatlar 
 BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 20 | Investigation of High School Students’ Attitudes Towards STEM in Terms of Various Variables in the Context of School Type 
 BAŞARAN MEHMET,ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE 
  | 
| 21 | Development of Inquiry Based Teaching Self - Efficacy Scale for STEMS Education: Validity and Reliability Study 
 YILDIRIM İBRAHİM,CÜCÜK EYÜP,YOKUŞ ERHAN,BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 22 | The Investigation of Primary School Children’s Attitudes Towards STEM in Terms of Different Variables 
 ÖZYURT MELİKE,BAŞARAN MEHMET,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE 
  | 
| 23 | STEM Tutum Ölçeğini İlkokul ve Lise Düzeyine Uyarlama Çalışması 
 ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,BAŞARAN MEHMET 
  | 
| 24 | Examining Teacher Candidates’ Self-Efficacy Perceptions About Being A Teacher and Their Attitudes Towards Computer Assisted Education 
 BAŞARAN MEHMET,YOKUŞ ERHAN,CÜCÜK EYÜP,YILDIRIM İBRAHİM 
  | 
| 25 | Uluslararası Bakalorya Diploma Programı ile 11  ve 12  Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Bir Araştırması 
 BAĞCECİ BİRSEN, Şenel Mustafa, BAŞARAN MEHMET, Vural Selma 
  | 
| 26 | Mathematical Knowledge and Skills Expected by Higher Education  Implications for Curriculum Design and Textbook Content 
 ALACACI CENGİZ, BAŞARAN MEHMET, Özalp Gülümser, KALENDER İLKER 
  | 
| 1 | Eğitim Bilimlerinde Bilimsel Araştırma ve Veri Analiz Yöntemleri & Yazılımları: Kuramsal & Uygulamalı Çalışmalar 
 Eğitim Bilimlerinde Bilimsel Araştırma ve Veri Analiz Yöntemleri & Yazılımları: Kuramsal & Uygulamalı Çalışmalar adlı TÜBİTAK projesi kapsamında MUHAMMET BAŞ yürütücülüğünde Eğitmen:CELALETTİN KORKMAZ, Eğitmen:AHMET BOZAK, Eğitmen:OKAN SARIGÖ 
 | 
|---|---|
| 2 | Köyde STEM-2 
  
 | 
| 3 | Araştırmacı Eğitimi Online Öğrenme Ortamının ve Sisteminin Geliştirilmesi ve Tasarımı 
  
 | 
| 4 | Tıp Eğitiminde Artırılmış ve Sanal Gerçeklik Uygulamaları 
 Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret 
 | 
| 5 | Social Integration of the Disabled: A Youth Awareness Movement Project 
  
 | 
| 6 | Okul Öncesi Dönemde Bilgi İşlemsel Düşünme Eğitimi: Küresel Bir Bakış ve İnovatif Modelleme Çalışması 
  
 | 
| 7 | STEM&Maker ve Robotik Kodlama Öğretmen Eğitimi 
  
 | 
| 8 | Teknofest 2021 Kapsamında Öğrencileri Destekleme Projesi 
  
 | 
| 9 | Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözüm Önerileri 
 Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözüm Önerileri  
 | 
| 10 | Gazişehir Bilimle Şenleniyor 
 Bi̇li̇m ve Toplum 
 | 
| 11 | Bilim Sanat Merkezlerinde Görevli Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Nükleer Bilimler Okulu 
 Nükleer Bilimler Okulu 
 | 
| 12 | Gaziantep Bilim, Sanat ve Teknoloji Festivali 
  
 | 
| 13 | Okul Öncesi Eğitimde Bilgisayarsiz Kodlama 
 Bilim ve Toplum 
 | 
| 14 | Türk ve Suriyeli Öğretmen ve Öğretmen Adaylarına Yönelik STEM&Maker Eğitici Eğitimi 1 
  
 | 
| 15 | Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözüm Önerileri-2 
  
 | 
| 16 | STEM&Maker Öğretmen Eğitimi 
  
 | 
| 17 | Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Nükleer Bilimler Okulu 
 Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Nükleer Bilimler Okulu 
 | 
| 18 | Scientix 3 
 Avrupa da Fen ve Matematik Eğitimi 
 | 
| 19 | Barış Diyaloğu Kampüs Ağı: Göçmenler ve Ev Sahibi Toplumun Gençleri Arasında Olumlu Tutum Geliştirilmesi 
  
 | 
| 20 | Köyde STEM 1 
 Bilim ve Toplum 
 | 
| 21 | Türk ve Suriyeli Öğretmen ve Öğretmen Adaylarına Yönelik STEM&Maker Eğitici Eğitimi 2 
  
 | 
| 22 | Okul Öncesi STEM Öğretmen Eğitimi 
  
 | 
| 23 | Matematiksel Modelleme Temelli STEAM Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme ve Problem Çözme Becerileri ile Matematik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi 
  
 | 
| 24 | Defining Standards in STE²AM (Entrepreneurship)Education 
  
 | 
| 25 | STREAMitup Project 2 
  
 | 
| 26 | Yeni Nesil Öğrenme Sistemleri Tasarımı 
  
 | 
| 27 | STREAMitup Project 1 
 STEAM Eğitimi 
 | 
| 28 | Etkinlik Değerlendirme ve Geri Bildirim Aracı (Edga) ile Nitelikli Matematik Etkinliği Tasarımı ve Uygulama Eğitimi, 
  
 | 
| 29 | Proje Tabanlı STEM Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tutumlarına ve Problem Çözme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi 
  
 | 
| 30 | Scientix 4 
 Inquiry-Based Science Education in Europe
 
 | 
| 31 | STEM Yaklaşımı ile Ortaokul Fen ve Matematik Öğretmenlerine Yönelik Hizmetiçi Eğitim Programı Tasarısı Geliştirme ve Uygulama 
  
 | 
| 32 | Scientix 2 
 Avrupa ve Dünyada STEM Eğitimi 
 | 
| 1 | Türkiye Büyük Millet Meclisi [TBMM] 
 STEM  Araştırma Uzmanı 
 | 
|---|---|
| 2 | Özel Sanko Fen ve Teknoloji Lisesi 
 Matematik Öğretmenliği 
 | 
| 1 | Nitel Araştırmalarda Yapay Zekâ Araçları-I 
       Yazar Adı: BAŞARAN MEHMET,BATDI VELİ 
 , Yayın Yeri: Nobel 
 | 
|---|---|
| 2 | International Journal of Trends and Developments in Education 
       Yazar Adı: BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, METİN ŞERMİN 
 , Yayın Yeri: Jtade 
 | 
| 3 | Psycho-Educational Research Reviews 
       Yazar Adı: BAŞARAN MEHMET 
 , Yayın Yeri: Psycho-Educational Research Reviews 
 | 
| 4 | Yetişkin Gelişimi ve Öğrenme 
       Yazar Adı: VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET 
 , Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi 
 | 
| 5 | Eğitimde Çağdaş Gelişmeler 
       Yazar Adı: BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK 
 , Yayın Yeri: Pegem 
 | 
| 6 | Gaziantep University Journal of Educational Sciences (GAUN-JES) 
       Yazar Adı: BAŞARAN MEHMET 
 , Yayın Yeri: Dergipark 
 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2024-2025 | Nitel Araştırma | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2025-2026 | Bilgisayarda Çok Değişkenli Analiz Uygulamaları | Türkçe | 3 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2019-2020 | Eğitimin Esasları | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2019-2020 | Eğitim Programları ve Öğretimde Çağdaş Gelişmeler | Türkçe | 3 | 
| 3 | 2019-2020 | Nitel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 | 
| 4 | 2019-2020 | Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 | 
| 5 | 2020-2021 | Nitel Araştırma Teknikleri | Türkçe | 3 | 
| 6 | 2020-2021 | Araştırma Teknikleri | Türkçe | 3 | 
| 7 | 2020-2021 | Uzaktan Eğitimde Öğretim Tasarımı:Kuram, Uygulama ve Araştırma | Türkçe | 3 | 
| 8 | 2020-2021 | Program Geliştirmeye Giriş | Türkçe | 3 | 
| 9 | 2020-2021 | Nitel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 | 
| 10 | 2020-2021 | Proje Tabanlı Öğrenme | Türkçe | 3 | 
| 11 | 2020-2021 | Yetişkin Eğitiminde Teknoloji Kullanımı | Türkçe | 3 | 
| 12 | 2020-2021 | Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik | Türkçe | 3 | 
| 13 | 2021-2022 | Eğitim Programlarında Değerlendirme | Türkçe | 3 | 
| 14 | 2021-2022 | Proje Kültürü ve Yönetimi | Türkçe | 3 | 
| 15 | 2021-2022 | Eğitim Programları ve Öğretimde Çağdaş Gelişmeler | Türkçe | 3 | 
| 16 | 2021-2022 | Eğitimde Araştırma Yöntemlerine Giriş | Türkçe | 3 | 
| 17 | 2021-2022 | Nitel Araştırma Teknikleri | Türkçe | 3 | 
| 18 | 2021-2022 | Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik | Türkçe | 3 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2019-2020 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 | 
| 2 | 2019-2020 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 | 
| 3 | 2019-2020 | Açıktan ve Uzaktan Öğrenme | Türkçe | 3 | 
| 4 | 2019-2020 | Program Geliştirmeye Giriş | Türkçe | 3 | 
| 5 | 2019-2020 | Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme | Türkçe | 2 | 
| 6 | 2020-2021 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 | 
| 7 | 2020-2021 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 | 
| 8 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 | 
| 9 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 | 
| 10 | 2020-2021 | Kaynak Tarama ve Rapor Yazma | Türkçe | 3 | 
| 11 | 2020-2021 | Genel ve Mesleki Etik | Türkçe | 2 | 
| 12 | 2020-2021 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 | 
| 13 | 2020-2021 | İlköğretimde Bilgisayar Destekli Eğitim | Türkçe | 2 | 
| 14 | 2021-2022 | Program Geliştirmeye Giriş | Türkçe | 3 | 
| 15 | 2021-2022 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 3 | 
| 16 | 2021-2022 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | Tasarım temelli bilgi işlemsel düşünme eğitim modelinin okul öncesi çocukların yürütücü işlev ve öz düzenleme becerilerine etkisi | ZELİHA DAMLA KALYENCİ | TezMerkezi | 2025 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | Öğretmenlerin Kodlama Becerilerine Yönelik Değerlendirme Testinin Geliştirilmesi | DENİZHAN YAĞLI | TezMerkezi | 2025 | 
| 2 | Tamamlandı | Görev odaklı öğretim uygulamalarının karma-meta yöntemiyle değerlendirilmesi | MERVE SAYGIN | TezMerkezi | 2025 | 
| 3 | Tamamlandı | Okul dışı öğrenme ortamlarının etkililiği üzerine meta-tematik bir çalışma | TUĞBA ERDEM | TezMerkezi | 2024 | 
| 4 | Tamamlandı | Eğitimde yapay zekânın kullanılmasına dair öğretmen görüşleri | MEHMET YAMAN | TezMerkezi | 2024 | 
| 5 | Tamamlandı | İmam Hatip kız ortaokulu kademesinde örtük programın öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi | AHMET TİRYAKİ | TezMerkezi | 2024 | 
| 6 | Tamamlandı | Dil becerileri öğretiminde yaratıcı drama yönteminin meta-tematik analizi | ESRA TİRYAKİ | TezMerkezi | 2024 | 
| 7 | Tamamlandı | Türkçe öğretiminde beceri temelli sorulara ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi | MELİKE TÜTER | TezMerkezi | 2024 | 
| 8 | Devam Ediyor | THE IMPACT OF USING ONLINE VIDEOS IN TEACHING MATHEMATICS TO FIVE-YEAR BILINGUAL STUDENTS | BAHAR GHELICHI | TezMerkezi | 2023 | 
| 9 | Tamamlandı | Robotik ve kodlama eğitiminin meta-tematik analizi | MEHMET TAŞKIN | TezMerkezi | 2023 | 
| 10 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin mülteci öğrencilere yönelik tutumlarının incelenmesi | VEYSEL KARA | TezMerkezi | 2022 | 
| 11 | Tamamlandı | Öğretmenlerin STEM+S için sorgulamaya dayalı öğretim öz-yeterlilikleri ile bilgi işlemsel düşünme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | MERVE İLTER | TezMerkezi | 2022 | 
| 12 | Tamamlandı | Sosyal beceri eğitimi: Doküman analizi | HATİCE DAMLA GÜR DÖRTOK | TezMerkezi | 2022 | 
| 13 | Tamamlandı | Öğretmenlerin STEM+S için sorgulamaya dayalı öğretim öz-yeterlilikleri ile 21.yy. becerileri öğretimi arasındaki ilişkinin incelenmesi | AYŞE SONAY DURUCU | TezMerkezi | 2022 | 
| 14 | Tamamlandı | Türkiye'deki uzaktan eğitim uygulamaları ve öğretmenlerin uzaktan eğitime yönelik tutumları ile dijital okuryazarlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi | ADEM ULUTAŞ | TezMerkezi | 2022 | 
| 15 | Tamamlandı | Teknoloji odaklı oyunlaştırma uygulamalarının öğrenme sürecinde kullanılmasının meta-tematik analizi: Kahoot! örneği | FEYZA CANDAN | TezMerkezi | 2022 | 
| 16 | Tamamlandı | Erken çocukluk döneminde kodlama becerilerinin değerlendirilmesi-test geliştirme | ZELİHA DAMLA KALYENCİ | TezMerkezi | 2021 | 
| 17 | Tamamlandı | Bilişim teknolojileri ve yazılım dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi | OĞUZHAN İLTERİŞ ÖZDEMİR | TezMerkezi | 2021 | 
| 1 | KEFEK - Başta Kız Çocukları Olmak Üzere Gençlerin Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Alanlarına Yönlendirilmesi Alt Komisyonu Raporu 
 KEFEK - Başta Kız Çocukları Olmak Üzere Gençlerin Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Alanlarına Yönlendirilmesi Alt Komisyonu Raporu 
 | 
|---|---|
| 2 | Bahçeşehir Üniversitesi BAUSTEM STEM Lider Öğretmen Eğitimi 
 STEM Lider Öğretmen Eğitimlerinde Türkiye Geneli Eğitimler 
 | 
| 3 | V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi 
 Düzenleme Kurulu Görevi 
 | 
| 4 | STEM Maker Öğretmen Eğitimi 
 STEM Maker Öğretmen Eğitimi 
 | 
| 5 | International Bacelaurate Teaching Certificate 
 Uluslararası Mezuniyet Programı Matematik Öğretmenliği Sertifikası 
 | 
| 6 | Matematik Öğretmenliği Pedagojik Formasyon Sertifikası 
 Matematik Öğretmenliği Pedagojik Formasyon Sertifikası 
 | 
| 7 | Türkiye Büyük Millet Meclisi Kefek STEM Sunumu 
 TBMM STEM Eğitim Modeli Sunumu 
 | 
| 8 | Scientix Deputy Ambassador for Turkey 
 Scientix Projesi Türkiye Temsilciliği 
 | 
| 9 | Türk Standartları Enstitüsü İç Tetkik 
 Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 [İç Tetkik] 
 | 
| 10 | Türk Standartları Enstitüsü Risk Tabanlı Proses 
 Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 [Risk Tabanlı Proses] 
 | 
| 11 | Türk Standartları Enstitüsü Kalite Belgelendirme 
 Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 
 | 
| 12 | Türk Standartları Enstitüsü Dokümantasyon 
 Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 [Dokümantasyon] 
 |