
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ
					
| Döküman/Dosya tablolar-z-kikare-t6048.pdf | 
| 1 | The Effect of Problem Posing Attitude on Problem Solving Attitude: The
Mediating Role of Mathematical Self-Efficacy 
 ÇELİK HALİL COŞKUN,ÖZDEMİR FURKAN,BİNDAK RECEP 
  | 
|---|---|
| 2 | Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Çarpanlar-Katlar ile Veri Analizi  Konularındaki Başarı Düzeylerinin İncelenmesi 
 DOĞAN ADEM, BİNDAK RECEP 
  | 
| 3 | The Effect of Creative Writing Approach on Students Writing Attitudes and Writing Skills in 6th Grade Turkish Lesson 
 AKTO AKİF, KIRAN ÖLMEZ Ela, BİNDAK RECEP 
  | 
| 4 | Examining Mathematical Justification Levels of 7th Grade Students, 
 ÖZMUSUL BEGÜM, BİNDAK RECEP 
  | 
| 5 | Ortaokul Öğrencilerinde Matematik Özyeterliğinin Yordayıcısı Olarak Okula Aidiyet Ve Matematik Motivasyonu 
 BOZKUŞ ENSARİ, BOZKUŞ BAŞAK HİLAL, BİNDAK RECEP 
  | 
| 6 | Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tükenmişliklerinin Yordayıcısı Olarak Okul İklimi ve Örgütsel Bağlılık 
 DÖNÜK OKTAY, BİNDAK RECEP 
  | 
| 7 | İlkokul matematik dersinde problem çözme öğretim uygulamaları 
 PESEN CAHİT, BİNDAK RECEP 
  | 
| 8 | Likert tipi ölçeklerde katilim düzeyi sayisindaki değişikliğin psikometrik özelliklerinin incelenmesi 
 ÖZKAN RÜYA,BİNDAK RECEP 
  | 
| 9 | COVID-19 SALGIN SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN KİTAP OKUMA TUTUM VE DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ 
 KAYA AHMET İHSAN, KAYA ASLIHAN, BİNDAK RECEP 
  | 
| 10 | Determination of fruit growth and fruit peel and aril colors in differentpomegranate genotypes 
 TÜRKER SERDAR,POLAT ATİLA AYTEKİN,BİNDAK RECEP 
  | 
| 11 | 2010-2017 yılları arasında türkiye'de matematik eğitimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi. 
 BİNDAK RECEP, TERECİ ABDULLAH 
  | 
| 12 | A bibliometric analysis of the essential oil-bearing plants exposed to the water stress: How long way we have come and how much further? 
 KULAK MUHİTTİN,ÖZKAN ALİ,BİNDAK RECEP 
  | 
| 13 | Lise 9.sınıf öğrencilerinin şiddet eğilimlerinin sosyal problem çözme becerileri ile bazı değişkenler açısından incelenmesi. 
 EMİROĞLU MÜRŞİDE, BİNDAK RECEP 
  | 
| 14 | Parameter estimation for linear regression using Bootstrap method 
 BİNDAK RECEP 
  | 
| 15 | SLCO1B1 Polymorphisms are Associated With Drug Intolerance in Childhood Leukemia Maintenance Therapy 
 Eldem İrem,Yavuz Duygu,Cumaoğulları Özge,İLERİ DİLBER TALİA,Ünal İnce Elif,ERTEM MEHMET,DOĞANAY ERDOĞAN BEYZA,BİNDAK RECEP,ÖZDAĞ HİLAL,Şatıroğlu Tufan NL,Uysal L Zümrüt 
  | 
| 16 | Matematiksel ilişkilendirme öz yeterlik ölçeğinin geliştirilmesi 
 ÖZGEN KEMAL,BİNDAK RECEP 
  | 
| 17 | Okul yöneticilerinde algılanan yaşam kalitesi 
 EKİNCİ ABDURRAHMAN, SAKIZ HALİS, BİNDAK RECEP 
  | 
| 18 | Beden eğitimi ve spor öğretmen adaylarının mesleki kaygi düzeyleri (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği) 
 UÇAK KUDBETTİN, BİNDAK RECEP 
  | 
| 19 | Bazı Kişisel Değişkenlerin Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Başarısı Üzerindeki Etkisi Bir Regresyon Modeli 
 AKHAN ŞAKİR, BİNDAK RECEP 
  | 
| 20 | İlköğretim matematik öğretmenlerinin sınav soruları ile TEOG matematik sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi’ne göre analizi 
 KARAMAN MUHAMMED,BİNDAK RECEP 
  | 
| 21 | Comparative study on fatty acid composition of olive (Olea europaea  L.), with emphasis on phytosterol contents 
 ÖZKAN ALİ,ABOUL ENEIN Hassan Y,KULAK MUHİTTİN,BİNDAK RECEP 
  | 
| 22 | Mekân - Cinayet Bağıntısına Küresel Bir Bakış: Bir Davranışsal Coğrafya Çalışması 
 ÖZGEN NURETTİN,BİNDAK RECEP 
  | 
| 23 | Ortaokul öğrencilerinde matematik başarısının matematik kaygısı sınav kaygısı ve bazı demografik değişkenlerle ilişkisinin incelenmesi 
 YILMAZ HARUN REŞİT,BİNDAK RECEP 
  | 
| 24 | Liderlik yoğunluğu envanterinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması 
 SAMANCIOĞLU MUSTAFA, BAĞLIBEL MURAT, BİNDAK RECEP 
  | 
| 25 | Okullarda sosyal adalet ölçeğinin geliştirilmesi 
 KARACAN HÜSEYİN, BAĞLIBEL MURAT, BİNDAK RECEP 
  | 
| 26 | İller arası göç tahmini için bir çekim modeli  cazibe modeli  önerisi 
 BİNDAK RECEP 
  | 
| 27 | Aflatoxin B1 and aflatoxins in ground red chilli pepper after drying. 
 ÖZKAN ALİ,BİNDAK RECEP,ERKMEN OSMAN 
  | 
| 28 | Öğretmenler için bilgisayar tutum ölçeğinin güvenirlik ve geçerlik çalışması 
 BİNDAK RECEP, ÇELİK HALİL COŞKUN 
  | 
| 29 | Relationship between Randomness and Coefficient Alpha: A Monte Carlo Simulation Study 
 BİNDAK RECEP 
  | 
| 30 | Prevalence of Obesity in Elementary Schools in Mardin  South Eastern of Turkey   A  Preliminary Study 
 BATTALOĞLU İNANÇ BETÜL,SAY ŞAHİN DENİZ,OĞUZÖNCÜL AYŞE FERDANE,BİNDAK RECEP,MUNGAN FERİDE 
  | 
| 31 | İlköğretim II kademe öğrencilerinin matematik kaygılarının incelenmesi. 
 DURSUN ŞEMSETTİN, BİNDAK RECEP 
  | 
| 32 | Lise öğrencilerinin matematik okuryazarlığına yönelik özyeterlik inançlarının belirlenmesi. 
 ÖZGEN KEMAL, BİNDAK RECEP 
  | 
| 33 | Mann-Whitney U ile Student’s t testinin I.Tip Hata ve Güç bakımından Karşılaştırılması: Monte Carlo Simülasyon Çalışması 
 BİNDAK RECEP 
  | 
| 34 | Öğretmen Adaylarının Doğal Afetler Konusuna Yönelik “Etkili Öğrenme Biçimleri” nin Belirlenmesi 
 ÖZGEN NURETTİN,ESER ÜNALDI ÜLKÜ,BİNDAK RECEP 
  | 
| 35 | Matematik okuryazarlığı öz yeterlik ölçeğinin geliştirilmesi 
 ÖZGEN KEMAL,BİNDAK RECEP 
  | 
| 36 | Coğrafya dersine yönelik bir tutum ölçeğinin geliştirilmesi 
 ÖZGEN NURETTİN, BİNDAK RECEP, BİREL FIRAT KIYAS 
  | 
| 37 | OKUL DENEYİMİ- I UYGULAMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ ALGILARI (DİCLE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) 
 KUDU MUSTAFA, ÖZBEK RAMAZAN, BİNDAK RECEP 
  | 
| 38 | Sınıf öğretmenliği bölümü öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi 
 ÇELİK HALİL COŞKUN, BİNDAK RECEP 
  | 
| 39 | İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin bilgisayara yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi 
 ÇELİK HALİL COŞKUN, BİNDAK RECEP 
  | 
| 40 | İlköğretim öğrencileri için matematik kaygı ölçeği 
 BİNDAK RECEP 
  | 
| 1 | BİR YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE ÖĞRETMENLERİN OKUL İKLİMİ ALGILARI, ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI VE TÜKENMİŞLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER 
 BİNDAK RECEP, DÖNÜK OKTAY 
  | 
|---|---|
| 2 | Ortaokul matematik öğretmenlerinin tükenmişliklerinin yordayıcısı olarak okul iklimi ve örgütsel bağlılık (Malatya ili örneği) 
 DÖNÜK OKTAY, BİNDAK RECEP 
  | 
| 3 | Nonparametrik istatistik tekniklerinin lisansüstü tezlerde kullanımı 
 BİNDAK RECEP 
  | 
| 4 | Investigation of Geometrical Justification Skill Levels of Middle School 7th Grade Students, Internatıonal Conference On Mathematıcs 
 ÖZMUSUL Begüm,BİNDAK RECEP,BOZKURT ALİ 
  | 
| 5 | Bazı nar genotiplerinin Gaziantep ekolojisindeki kalite özellikleri 
 TÜRKER SERDAR,POLAT ATİLA AYTEKİN,BİNDAK RECEP 
  | 
| 6 | Development of Mathematical Connection Self-Efficacy Scale 
 ÖZGEN KEMAL, BİNDAK RECEP 
  | 
| 7 | Statistical Evaluation of Antimicrobial Effects of Aromatic Plant Essential Oil on bacteria, Yeasts and Molds. , p.752, ISBN: 978-605-4988-14-3. 
 Anas Almohammed,BİNDAK RECEP,ERKMEN OSMAN 
  | 
| 8 | Varsayımlar ihlal edildiğinde ANOVA F yerine kullanılan Kruskal Wallis H ile Welch testlerinin I  tip hata bakımından karşılaştırılması 
 BİNDAK RECEP 
  | 
| 9 | Matematik öğretmen adaylarının matematik okuryazarlığı öz yeterlik algıları 
 ÖZGEN KEMAL, BİNDAK RECEP 
  | 
| 10 | ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR VE BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI 
 ÖZGEN KEMAL, OBAY MUSTAFA, BİNDAK RECEP 
  | 
| 1 | Dicle Üniversitesi 
 Arş.Gör. 
 | 
|---|---|
| 2 | Milli Eğitim Bakanlığı 
 Öğretmen 
 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2014-2015 | Matematik Eğitimi Araştırmalarında Çok Değişkenli İstatistik | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2020-2021 | NİCEL ARAŞTIRMALARDA VERİ ANALİZ YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2014-2015 | Bilimsel Araştırmalarda Veri Analizi ve İstatistik Teknikler | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2017-2018 | Uygulamalı Eğitim İstatistiği | Türkçe | 3 | 
| 3 | 2016-2017 | Matematik eğitimi Araştırmalarında Nicel Veri Analizi | Türkçe | 3 | 
| 4 | 2016-2017 | Parametrik Olmayan İstatistik Yöntemler ve Uygulamaları | Türkçe | 3 | 
| 5 | 2019-2020 | VERİ ANALİZİ VE İSTATİSTİKSEL TEKNİKLER | Türkçe | 3 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2014-2015 | CEBİRE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2018-2019 | İSTATİSTİK VE OLASILIK-II | Türkçe | 4 | 
| 3 | 2019-2020 | İSTATİSTİK VE OLASILIK-I | Türkçe | 4 | 
| 4 | 2019-2020 | İSTATİSTİK VE OLASILIK-I, II | Türkçe | 8 | 
| 5 | 2019-2020 | Olasılık | Türkçe | 2 | 
| 6 | 2020-2021 | Analiz1 | Türkçe | 2 | 
| 7 | 2020-2021 | Analiz3 | Türkçe | 2 | 
| 8 | 2020-2021 | Cebir | Türkçe | 2 | 
| 9 | 2020-2021 | İstatisti | Türkçe | 2 | 
| 10 | 2013-2014 | İSTATİSTİK ve OLASILIK I/II | Türkçe | 4 | 
| 11 | 2014-2015 | GENEL MATEMATİK | Türkçe | 6 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2016-2017 | Mesleki Matematik II | Türkçe | 4 | 
| 2 | 2018-2019 | MESLEKİ MATEMATİK | Türkçe | 4 | 
| 3 | 2019-2020 | MESLEKİ MATEMATİK II | Türkçe | 4 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | Geometri öğretimi uygulamalarının matematiksel niteliği: Bir durum çalışması | OZAN ESENDEMİR | TezMerkezi | 2020 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin cebir başarıları ile matematiksel dil kullanım algıları arasındaki ilişki | ZEYNEP EROL | TezMerkezi | 2025 | 
| 2 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin kesir problemleri çözme süreçlerinin çoklu temsil ve yaratıcılık bağlamında incelenmesi | SEZEN GÜN | TezMerkezi | 2024 | 
| 3 | Devam Ediyor | İşbirlikli öğrenme temelli Problem çözme etkinliklerinin 5. sınıf öğrencilerinin problem çözmedeki başarına etkisi ve öğrenci görüşleri | MÜNEVVER TEMİZ | TezMerkezi | 2024 | 
| 4 | Tamamlandı | Matematik eğitimi araştırmaları trendleri: tematik ve bibliyometrik analizi | HAYRUNNİSA KARABACAK | TezMerkezi | 2024 | 
| 5 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin matematiğe ilişkin metaforik algılarının incelenmesi | ORHAN AYDIN | TezMerkezi | 2023 | 
| 6 | Tamamlandı | İlköğretim matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagoik alan bilgileri ile mesleki öz yeterlikleri arasındaki ilişkiler | GİRAYHAN KAZANCI | TezMerkezi | 2022 | 
| 7 | Tamamlandı | Suriyeli öğrencilere matematik eğitimi veren öğretmenlerin karşılaştıkları zorluklar | EMİŞ BAŞTUĞ | TezMerkezi | 2022 | 
| 8 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinde sayı duyusu gelişimi | GÜL ŞAHİN | TezMerkezi | 2019 | 
| 9 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerine yönelik geometri kaygı ölçeğinin geliştirilmesi ve geometri kaygısının bazı değişkenlere göre yordanması | HANDE NUR AKARCA | TezMerkezi | 2019 | 
| 10 | Tamamlandı | Matematik öğretmenlerinin psikomotor becerisine ilişkin bilgilerinin incelenmesi | ŞAHİN TOSUN | TezMerkezi | 2019 | 
| 11 | Tamamlandı | Ortaokul matematik öğretmenlerinin tükenmişliklerinin yordayıcısı olarak okul iklimi ve örgütsel bağlılık (Malatya ili örneği) | OKTAY DÖNÜK | TezMerkezi | 2019 | 
| 12 | Tamamlandı | Likert tipi ölçeklerde katılım düzeyi sayısındaki değişikliğin psikometrik özelliklerinin incelenmesi | RÜYA ÖZKAN | TezMerkezi | 2019 | 
| 13 | Tamamlandı | Lise öğrencilerinin okul tükenmişliği ile matematik dersine yönelik tutumları arasındaki ilişki | HASAN KURT | TezMerkezi | 2019 | 
| 14 | Tamamlandı | Matematik öğretmenlerinin matematiksel süreç becerilerine ilişkin bilgi düzeyleri | SÜLBİYE POLAT | TezMerkezi | 2018 | 
| 15 | Tamamlandı | Gerçekçi matematik eğitiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin dörtgenlerde alan konusundaki matematiksel başarılarına ve motivasyonlarına etkisi | AYŞE YONUCUOĞLU | TezMerkezi | 2018 | 
| 16 | Tamamlandı | Ortaokul 6-8.sınıf öğrencilerinde aritmetik performans ile sayı duyusu arasındaki ilişki | DUYGU ŞAHİN | TezMerkezi | 2018 | 
| 17 | Tamamlandı | Ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin matematiksel gerekçelendirme becerileri düzeylerinin incelenmesi | BEGÜM ÖZMUSUL | TezMerkezi | 2018 | 
| 18 | Tamamlandı | 2010-2017 yılları arasında Türkiye'de matematik eğitimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin bazı kriterlere göre karşılaştırmalı incelenmesi | ABDULLAH TERECİ | TezMerkezi | 2017 | 
| 19 | Tamamlandı | İlköğretim matematik öğretmenlerinin sınav soruları ile TEOG matematik sorularının yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre analizi | MUHAMMED KARAMAN | TezMerkezi | 2016 | 
| 20 | Tamamlandı | İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinde matematik başarısı ile matematik kaygısı, sınav kaygısı ve bazı demografik değişkenlerle ilişkisinin incelenmesi | HARUN REŞİT YILMAZ | TezMerkezi | 2015 | 
| 21 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin matematik başarısının matematik tutumu, okul kültürü ve bazi demografik değişkenlerle ilişkisinin incelenmesi | ŞAKİR AKHAN | TezMerkezi | 2015 |