
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BİLİMLERİ
					
| 1 | Education and Conflict Review
Rebuilding Syrian higher education for a stable future 
Bölüm Adı: Syrian higher education and social capital in times of conflict | 
|---|---|
| 2 | Dystluk Beceriler ölçeği / Friendship skills scale / 
Yazar(lar): SARMINI IMAN 	 | 
| 3 | psikolojik Refahlik ölçeği / Psychological well-being scale 
Yazar(lar): SARMINI IMAN 	 | 
| 4 | psikolojik Dayaniklik ölçeği / Psychological resilience scale / 
Yazar(lar): SARMINI IMAN 	 | 
| 5 | İnternet bağımlılığı ölçeği / Internet addiction scale / 
Yazar(lar): SARMINI IMAN 	 | 
| 1 | Ibn Arabi Center for Culture and Publishing is a civil society organization licensed by the Palestinian Ministry of Culture. 
 Abuhelou Nema,SARMINI IMAN 
  | 
|---|---|
| 2 | Post-traumatic stress, sense of coherence, and growth after the February earthquake: Evidence from teacher training institute students in Syria 
 SARMINI IMAN 
  | 
| 3 | Social Networking Sites addiction: Conceptual and theoretical prospective 
 SARMINI IMAN 
  | 
| 4 | The ability of anxiety, depression, and post-traumatic stress disorder to predict social networking addiction among university students in light of the Corona virus (COVID-19) pandemic 
 SARMINI IMAN 
  | 
| 5 | Cross border connected learning in northern Syria: An agricultural pilot study 
 Abdullateef Shaher, Parkinson Tom, SARMINI IMAN 
  | 
| 6 | Türkiye'deki yetimhanelerde kalan Suriyeli mülteci yetimlerin yaşam kalitesi ve öz yeterlilik ilişkisiçbaşlıklı 
 SARMINI IMAN 
  | 
| 7 | Surıye nın Kuzeybatısinda  Korona salıgını sürecinde üniversite öğrencilerin psikolojik sağlığın psikolojik dırençle ılgısı 
 SARMINI IMAN 
  | 
| 8 | lntegrating Syrian refugee children in Turkey: the role of Turkish language skills (a case study in Gaziantep 
 SARMINI IMAN, TOPCU EMEL, Scharbrodt Oliver 
  | 
| 9 | Bazi Üniversite öğrencilerindeki arkadaşlık ve psikolojik refah 
 SARMINI IMAN 
  | 
| 10 | Üniversite öğrencisi örneğinde dostluk ve mutluluk 
 SARMINI IMAN 
  | 
| 11 | Üniversite öğrencisi örnekleminde internet bağımlılığı ve benlik saygısı 
 SARMINI IMAN 
  | 
| 1 | Cara Small Grant 2018 
 Cross Border Connected Learning in Northern Syria: An Agricultural Pilot Study 
 | 
|---|---|
| 2 | Cara Small Grant 2018 
 Integrating Syrian Refugee Children in Turkey:the role of Turkish language skills (a case study in Gaziantep 
 | 
| 1 | Al Ain Al Jareya Derneği 
 Psikolog 
 | 
|---|---|
| 2 | Halep'te Engelli Çocuklar için Al-Amal Okulu 
 Beceri geliştirme okulu 
 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2015-2016 | eğitım psykolojsı | Arapça | 3 | 
| 2 | 2016-2017 | sosyologi | Arapça | 2 | 
| 3 | 2018-2019 | eğitım psykolojsı | Arapça | 2 | 
| 4 | 2019-2020 | rehberlik | Arapça | 2 | 
| 5 | 2021-2022 | din sosyolojisi -(İSLAMİ İLİMLER-1.Öğretim) | Arapça | 2 | 
| 6 | 2021-2022 | AEFMB205 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME-(Sınıf Öğretmenliği (Arapça)-1.Öğretim) | Arapça | 2 | 
| 7 | 2021-2022 | AGEEB419 REHBERLİK-(Sınıf Öğretmenliği (Arapça)-1.Öğretim) | Arapça | 2 | 
| 8 | 2021-2022 | ATES307 ÇOCUK EDEBİYATI-(Sınıf Öğretmenliği (Arapça)-1.Öğretim) | Arapça | 2 | 
| 9 | 2021-2022 | AEFMB207 ÇOCUK PSİKOLOJİSİ-(Sınıf Öğretmenliği (Arapça)-1.Öğretim) | Arapça | 2 | 
| 10 | 2021-2022 | AEFGK210 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM EĞİTİM FAKÜLTESİ / Sınıf Öğretmenliği (Arapça) | Arapça | 2 | 
| 11 | 2021-2022 | AEFMB310 KAPSAYICI EĞİTİM / Sınıf Öğretmenliği (Arapça) | Arapça | 2 | 
| 12 | 2021-2022 | AEFMB404 OKULLARDA REHBERLİK / Sınıf Öğretmenliği (Arapça) | Arapça | 2 | 
| 13 | 2021-2022 | AİPF202 Eğitim Psikolojisi-(İSLAMİ İLİMLER-1.Öğretim | Arapça | 2 | 
| 14 | 2021-2022 | AİPF302 Sınıf Yönetimi-(İSLAMİ İLİMLER-1.Öğretim | Arapça | 2 | 
| 15 | 2021-2022 | ATES402 KARAKTER VE DEĞER / Sınıf Öğretmenliği (Arapça)EĞİTİMİ | Arapça | 2 | 
| 16 | 2020-2021 | AEFMB102 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 | 
| 17 | 2020-2021 | AEFMB206 DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Arapça | 2 | 
| 18 | 2020-2021 | APDR212 ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ | Arapça | 2 | 
| 19 | 2020-2021 | AZİF202 Eğitim Psikolojis | Arapça | 2 | 
| 20 | 2020-2021 | AZİF202 Eğitim Psikolojisi | Arapça | 2 | 
| 21 | 2020-2021 | AZİL214 Din Sosyolojisi II | Arapça | 2 | 
| 22 | 2020-2021 | EFMB310 KAPSAYICI EĞİTİM | Arapça | 2 | 
| 23 | 2020-2021 | AEFMB207 ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 | 
| 24 | 2020-2021 | AGEEB419 REHBERLİK | Arapça | 2 | 
| 25 | 2020-2021 | APDR103 KÜLTÜREL ANTROPOLOJİ | Arapça | 2 | 
| 26 | 2020-2021 | APDR203 ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 | 
| 27 | 2020-2021 | APDR205 SOSYAL PSİKOLOJİ | Arapça | 2 | 
| 28 | 2020-2021 | APDR219 YAKIN İLİŞKİLER PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 | 
| 29 | 2020-2021 | AZİL115 Din Psikolojisi | Arapça | 2 | 
| 30 | 2020-2021 | AZİL211 Felsefe Tarihi I | Arapça | 2 | 
| 31 | 2020-2021 | AZİL213 Din Sosyolojisi I | Arapça | 2 | 
| 32 | 2015-2016 | eğitım psykolojsı | Arapça | 2 | 
| 33 | 2022-2023 | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Arapça | 2 | 
| 34 | 2022-2023 | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Arapça | 2 | 
| 35 | 2022-2023 | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Arapça | 2 | 
| 36 | 2022-2023 | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 | 
| 37 | 2022-2023 | Eğitim Bilimine Giriş | Arapça | 2 | 
| 38 | 2022-2023 | Ölçme ve Değerlendirme | Arapça | 2 | 
| 39 | 2022-2023 | ÇOCUK EDEBİYATI | Arapça | 2 | 
| 40 | 2022-2023 | AEFGK210 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Arapça | 2 | 
| 41 | 2022-2023 | AEFMB102 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 | 
| 42 | 2022-2023 | AEFMB302 EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Arapça | 2 | 
| 43 | 2022-2023 | AEFMB310 KAPSAYICI EĞİTİM | Arapça | 2 | 
| 44 | 2022-2023 | AEFMB404 OKULLARDA REHBERLİK | Arapça | 2 | 
| 45 | 2022-2023 | ATES402 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİM | Arapça | 2 | 
| 46 | 2022-2023 | İslami İlimler Bölümü (Arapça) İslami İlimler Programı (ARAPÇA)... AİİF409.1. Din Psikolojisi - II 2022 Bahar | Arapça | 2 | 
| 47 | 2022-2023 | slami İlimler Bölümü (Arapça) İslami İlimler Programı (ARAPÇA)... AİİF410.1. Din Sosyolojisi - II 2022 Bahar | Arapça | 2 | 
| 48 | 2022-2023 | slami İlimler Bölümü (Arapça) İslami İlimler Programı (ARAPÇA)... AİİF410.1. Din Sosyolojisi - I 2022 GÜz | Arapça | 2 | 
| 49 | 2022-2023 | İslami İlimler Bölümü (Arapça) İslami İlimler Programı (ARAPÇA)... AİİF409.1. Din Psikolojisi - I 2022 Güz | Arapça | 2 | 
| 50 | 2023-2024 | AEFMB101 EĞİTİME GİRİŞ | Arapça | 2 | 
| 51 | 2023-2024 | AEFMB103 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Arapça | 2 | 
| 52 | 2023-2024 | AEFMB202 TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Arapça | 2 | 
| 53 | 2023-2024 | AEFMB205 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Arapça | 2 | 
| 54 | 2023-2024 | AEFMB307 ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 | 
| 55 | 2023-2024 | ATES307 ÇOCUK EDEBİYATI | Arapça | 2 | 
| 56 | 2023-2024 | AEFMB102 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 | 
| 57 | 2023-2024 | AEFMB302 EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Arapça | 2 | 
| 58 | 2023-2024 | AEFMB306 EĞİTİMDE DRAMA | Arapça | 2 | 
| 59 | 2023-2024 | AEFMB404 OKULLARDA REHBERLİK | Arapça | 2 | 
| 60 | 2023-2024 | AKRY100 KARİYER PLANLAMA | Arapça | 2 | 
| 61 | 2023-2024 | ATES402 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Arapça | 2 | 
| 62 | 2023-2024 | EFGK208 İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Arapça | 2 | 
| 63 | 2024-2025 | AEFMB101 EĞİTİME GİRİŞ | Arapça | 2 | 
| 64 | 2024-2025 | AEFMB103 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Arapça | 2 | 
| 65 | 2024-2025 | AEFMB202 TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Arapça | 2 | 
| 66 | 2024-2025 | AEFMB205 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Arapça | 2 | 
| 67 | 2024-2025 | AEFMB207 ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 | 
| 68 | 2024-2025 | ATES201 İLKOKULDA DRAMA | Arapça | 2 | 
| 69 | 2024-2025 | ATES401 MÜZİK ÖĞRETİMİ | Arapça | 2 | 
| 70 | 2024-2025 | AEFMB102 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 | 
| 71 | 2024-2025 | AEFMB203 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Arapça | 2 | 
| 72 | 2024-2025 | AEFMB302 EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Arapça | 2 | 
| 73 | 2024-2025 | AEFMB306 EĞİTİMDE DRAMA | Arapça | 2 | 
| 74 | 2024-2025 | AEFMB402 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II | Arapça | 5 | 
| 75 | 2024-2025 | AEFMB404 OKULLARDA REHBERLİK | Arapça | 2 | 
| 76 | 2024-2025 | AKRY100 KARİYER PLANLAMA | Arapça | 1 | 
| 77 | 2024-2025 | ATES402 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Arapça | 2 | 
| 78 | 2024-2025 | EFGK208 İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Arapça | 2 | 
| 1 | iman sarmini 
 attended children and and war foundation s training on teaching recovery techniques  
 | 
|---|---|
| 2 | iman sarmini 
 The Eye Movement Desensitization and Reprocessing – EMDR      level  2 -3                         
 | 
| 3 | iman sarmini 
 The Eye Movement Desensitization and Reprocessing – EMDR      level 1 
 | 
| 4 | iman sarmini 
 Statistical analysis using SPSS 
 | 
| 5 | ıman sarmını 
 Corona virüsü korkusu ve onunla başa çıkma mekanizmaları 
 | 
| 6 | ıman sarmını 
 Okulda psikolojik dayanıklılık programı eğitimi
Hazırlayan: Dünya Çocukları Örgütü
 
 | 
| 7 | iman sarmini 
 Attend a training course in speech disorders 
 | 
| 8 | iman sarmini 
 Fellow (FHEA)In recognition of attainment against the
Professional Standards Framework for
teaching and learning support in higher
education. 
 | 
| 9 | iman sarmini 
 Solidarity with Academic Communities in Syria & Türkiye 
 | 
| 10 | ıman sarmını 
 tezli yüksek lisans programı öğrencisi Hana MUSLIM'ın,
Kadına Yönelik Şiddetin Sorumluluk Taşıyan
Faktörleri ve Aile Yaşamına Yansımaları
(
Şanlıurfa İlinde Şiddete Uğrayan Kadınlar Üzerine Bir Vaka Çalışması 
 | 
| 11 | ıman sarmını 
 Travma sonrası büyüme /Post-traumatic growth 
 | 
| 12 | iman sarmini 
 A training diploma in the skills of a psychologist for people with mental disabilities 
 | 
| 13 | iman sarmini 
 İkinci düzey anaokulu öğretmenleri kursunun düzenlenmesi / Organizing a second-level kindergarten teachers’ course 
 | 
| 14 | ıman sarmını 
 
Başlıklı yüksek lisans tezi:
Erken yaşta evlilik, sebepleri ve Türkiye'deki Suriyeli mülteci kadınlar üzerindeki etkileri
(Diyarbakır ilindeki Suriyeli mülteci kadınlar örneklemi üzerine bir saha araştırması). 
 | 
| 15 | iman sarmini 
 attended  EMDR R-TEP and EMDR G-TEP Training  
 | 
| 16 | iman sarmini 
 attended  EMDR for Children and Adolescence (Level 1) Training 
 | 
| 1 | DANIŞMANLIK VE GELİŞTİRME İÇİN AKADEMİ
DERNEĞİ Üye Bilimsel Kuruluş 2023 | 
|---|